Home | Over mij | Contact

NOTD | Catrice 22 Bricky Mouse

woensdag 4 september 2013

Ik zag deze nieuwe lak in het Catrice schap staan en toen was ik er eigenlijk al gelijk over uit: deze moet ik hebben! Ik hou van roze, maar soms heb ik meer behoefte aan een wat genuanceerdere kleur dan heel knallend of neon roze. 22 Bricky Mouse is daar echt een prima kleur voor. 


Ik zou deze kleur niet als nude, maar meer als oud roze omschrijven. De kleur glanst lekker op mijn nagels, iets wat bij de nieuwe formule van de Catrice lakken hoort. In de lak zitten kleine gouden shimmers. In het potje zijn ze heel zichtbaar, maar jammer genoeg vallen ze op mijn nagels vrijwel helemaal weg.  

De lak heeft een fijne dunne substantie. Ik had verwacht dat de dekking niet zo overtuigend zou zijn, maar met twee lagen dekt de lak tot mijn verbazing helemaal. Daardoor is de droogtijd ook prima. 

Bricky Mouse blijft met topcoat rond de drie dagen mooi op mijn nagels zitten. Daarna gaat het al snel chippen en moet ik het bijwerken. Drie dagen vind ik voor een Catrice lak nog best lang, want vaak gaan ze bij mij sneller chippen. 



Ja, de oud roze kleur heeft mijn hart zeker gestolen. Het enige grote nadeel aan deze nagellak vind ik het kwastje. Hij is erg breed en vierkant en daardoor lak ik niet met plezier mijn nagels. Maar de mooie, zachte kleur wint van het kwastje en daardoor draag ik deze lak zeker met enige regelmaat. 

Lots of love,
Sofie