Home | Over mij | Contact

Nieuwe ontdekking: Street One

vrijdag 6 september 2013

Het is altijd leuk om weer nieuwe merken tegen te komen. Ik had weleens van Street One gehoord, maar eigenlijk wist ik niet wat het merk precies inhield. Toen ik laatst voor de eerste keer een kijkje nam op de webshop, was ik echt verbaasd van de toffe kleding die dit merk verkoopt. 




Street-one.nl verkoopt mode voor jonge vrouwen. Naast leuke en gevarieerde kleding, kan je er ook terecht voor de basics. Ook sieraden en een groot assortiment aan vrolijke sjaals is er verkrijgbaar. 


De webshop vind ik erg fijn en handig in gebruik. Alle kleding staat handig in kopjes en ook nieuwe items, keylooks, topsellers en de sale mag niet ontbreken. Er zijn filters waardoor je gericht naar een modeartikel in jouw maat of favoriete kleur kan zoeken en er staat bij elk artikel een goede omschrijving. De keylooks vind ik trouwens erg een leuke toevoeging aan de site. Dit zijn artikelen uit de gloednieuwe collectie die de huidige trends vormen en uitgezocht zijn door hun designers. Ook een fijne bijkomstigheid: vanaf 24 euro wordt de bestelling gratis geleverd en kan je gratis retourneren. 



Tijdens het shoppen ben ik achter een heel handige, nieuwe tool gekomen. Voordat je de kleding bestelt, kun je het namelijk 'passen' in de virtuele paskamer. Zo kun je beter zien hoe de kleding valt en hoe verschillende kledingstukken bij elkaar staan. Je kunt een keuze maken uit vijf verschillende modellen en eentje kiezen die het best qua uiterlijk bij jou past. Tevens kan je items (de)selecteren en de kleur , breedte en lengte aanpassen. Onderaan staan tabs met aanbevelingen en je laatst bekeken items. Super handig!




Dit zijn mijn favoriete outfits, die ik met behulp van de paskamer heb samengesteld. De eerste outfit heeft een lieve uitstraling en leuke zomerse kleuren. De tweede outfit is stoerder en perfect voor wat killer herfst weer. De laatste outfit is wat meer basic, maar het romantische vestje maakt het compleet. 


Ben jij ook enthousiast geworden over de kleding van Street One? 

Lots of love,
Sofie