Home | Over mij | Contact

Halloween producten van LUSH

dinsdag 24 september 2013

Lush breidt het assortiment altijd tijdelijk uit met leuke limited edition producten voor Halloween. Hoewel ik zelf niet veel met Halloween heb en het echt een typisch Amerikaans feest vind, zijn de producten wel altijd heel tof en zeker leuk om toch een beetje in de Halloween stemming te komen. 




De Rose Jam douchegel heeft een heerlijke geur, die ruikt naar rozen met een zoet geuraccent. Naast roos absolue en rozenolie zit er ook een infusie van vanillestokjes, sap van goji bessen en vitaminerijke, verzorgende argon-olie uit Marokko in. Naast het lichaam kan je het ook gebruiken voor je haar. Deze douchegel was vorig jaar een online limited edition. Nu is hij tijdelijk ook in de winkels en online verkrijgbaar. Te koop voor € 8,95 / 100g

Deze bruisbal is genoemd naar de Lord of Misrule, de heerser van het Pagan Feast of Fools. Het is een mysterieuze, aardachtige dennenbos-geur. De ballistic lost langzaam op en kleurt het badwater wijnrood. Apart, maar het klinkt zeker het proberen waard. De geur bestaat onder andere uit zwarte peper-olie, patcholie-olie, Fair Trade Vanilla Absolue en gardenia-extract. Te koop voor € 5,95 / 200g 

Hoe schattig zijn deze pumpkins? Verkruimel een stuk Pumkin onder de stromende kraan voor een heerlijk bad vol zachte bubbels. De geur ruikt naar oranjebloesem absolue en ylang ylang. Bijna te lief om te gebruiken! Te koop voor € 4,95 / 100g. 


Dit iets wat vreemde product is wederom een bruisbal met de naam 'Soot Ball'. Dit vriendelijke kereltje duikt graag met jou het bad in. Maak je geen zorgen, je badwater wordt niet zwart want hij heeft een hart van goud. Het lijkt alsof je heerlijk luxe in vloeibaar goud baadt. De frankincense in Soot Ball heeft een kalmerend effect op de geest, de combinatie van sandelhout en tonka zorgt voor een heerlijk pittig-zoete geur. Te koop voor € 4,96 per bal. 

Ik hou van de limited editions van LUSH! Ik heb al veel goede verhalen over de Rose Jam douchegel gehoord. De pumpkins vind ik ontzettend leuk, maar vooral het schattige uiterlijk spreekt me aan en de geur is denk ik niet zo mijn ding. Ik had in het begin geen idee wat ik me bij de Soot Balls moest voorstellen, maar dat kwam vooral door het aparte uiterlijk die deze bruisballen hebben. De kalmerende en pittig-zoete geur en het water wat goud kleurt bij gebruik spreken me heel erg aan. 


Met welk product kom jij het meest in de Halloween sferen? 


Lots of love,
Sofie