Home | Over mij | Contact

Catrice LE Thrilling me Softly

zondag 1 september 2013

Catrice brengt vanaf eind oktober tot november een spannende Limited Edition uit, met sierlijke, mysterieuze en vrouwelijke producten. Zwarte kleuren overheersen en worden geaccentueerd met helder rood, zacht roze en nude tinten. Goud en paars geven de look een extra twist. Maak kennis met de gothic cultuur door de nieuwe collectie 'Thrilling me Softly' van Catrice.  




Verkrijgbaar in CO1 Deep Black voor € 2,99. 

De Lace Patch Eyeliners zijn ware oogcouture. De symmetrische kunstwerkjes met kanten look zijn zelfklevend en garanderen een indrukwekkend resultaat. Aan te brengen boven de arcadeboog en onder de onderwimperrand. 


Verkrijgbaar in C01 Soft Thrill en C02 Gentle Thrill voor € 3,89. 

Ook twee nieuwe Absolute Eye Colour trio's zijn weer van de partij. Deze twee zachte poederoogschaduwen bevatten elk drie tinten in perfecte harmonie. Elke oogschaduw heeft zowel matte als glinstereffecten - voor een veelzijdige trendy oogmake-up. 

Verkrijgbaar in C01 Feverish en C02 Daredevil voor € 4,59. 

De draaibare blush stick is ideaal om jukbeenderen te benadrukken met krachtig rood of roze. De superzachte textuur is eenvoudig aan te brengen, bouwt bij elke toepassing de kleurintensiteit op, en voelt heerlijk licht op de huid. Voor kleur op de wangen! 

De mascara is verkrijgbaar in C01 Ultra Black voor € 4,59 en Eyeliner Pen in C01 Deep Black voor € 3,59. 

De nieuwe Better than False Lashes Mascara Ultra Black heeft een effectieve volumeborstel om dramatische volume, ultieme lengte en extreme krul te creëren. Voor ultrazwarte wimpers met een sensationele look. 

De Cat Eyes Eyeliner Pen kent het geheim van prachtige kattenogen. Met de extra brede vilten tip in diepzwart creëer je een expressieve eyeliner en een elegante gothic look. 

Verkrijgbaar in C01 Innocent, C02 Thrilling and C03 Fatal voor € 3,99 per stuk. 

Deze beauty is zo licht als een gloss, maar heeft de kleurintensiteit en glans van een lipstick. Slechts één laagje kleurt de lippen langdurig met een briljant resultaat. Nu in een limited zachte nude tint en twee fellere roze/rode kleuren. 
Verkrijgbaar in C01 Discreet, C02 Suspect, C03 Occult, C04 Allure en C05 Daredevil voor € 2,99 per stuk.  

Naast de ultiem langhoudende dekking, bieden deze Ultimate Nail Lacquers ook de meest prachtige Thrilling-me-Softly tinten in nude, koel goud, paars en rood. Het kanten dessin maakt het flesje extra devine. 

Ik kan niet anders zeggen dat ik het concept van deze Limited Edition collectie weer erg verassend en origineel vind. Ik houd wel van de wat stoerdere kleuren, maar gelukkig is deze collectie niet een en al zwart en donker. De Lace Patch Eyeliners zien er gaaf uit, maar vind ik wat overdreven en ik denk niet dat dit echt een product is wat gaat scoren. De twee oogschaduw trio's vind ik erg mooi qua kleurencombinaties en ook de nagellakken zien er goed uit. 

“Thrilling me Softly” bij Catrice is vanaf eind oktober t/m november 2013 verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland. 

Wat vind jij van deze spannende collectie van Catrice?

Lots of love,
Sofie