Home | Over mij | Contact

Miss Sporty Pump Up Booster 24h Waterproof Eyeliner

donderdag 4 juli 2013

Miss Sporty heeft een nieuwe waterproof eyeliner in het assortiment. Eyeliners van budgetmerken koop ik niet snel, want vaak zijn ze helemaal niet waterproof als ze dat wel beloven.  Deze van Miss Sporty besloot ik een kans te geven. De verpakking springt eruit, maar zal de eyeliner zelf ook eruit springen? Ik heb het getest! 



De eyeliner zit in een blauwe huls met oranje letters en loopt spits toe. De combinatie van kleuren valt bij mij niet in de smaak,  maar opvallen doet 'ie daardoor zeker wel. De eyeliner heeft bij mijn eerste indruk een beetje een goedkope uitstraling. 


Op de sticker staat 'schudden voor gebruik'. Nadat ik hem hierna opendraai komt er een hele klodder eyeliner mee naar buiten, dus ik weet niet of dit wel zo verstandig is. Zonder te schudden is een verstandiger idee :-)


De kleur is diep zwart en daar ben ik erg blij mee. Lijntjes met het kwastje tekenen gaat best fijn. De haartjes zijn wel heel dun, maar hiermee kan je zeker veel verschillende soorten lijnen mee tekenen. 


Dan de hamvraag: is deze eyeliner écht waterproof? Ja, dat is 'ie zeker! Als ik met een paar druppels water over de swatch wrijf gebeurt er nagenoeg niets en na een dag zit de eyeliner er nog mooi op, zonder vermindering van de intense kleur of te gaan brokkelen.

De droogtijd van de eyeliner is heel kort, waardoor je geen vervelende afdrukken boven je oogleden krijgt. Perfect als je haast hebt.


Yup, dit is een hele goede eyeliner voor een perfect prijsje. Ik was sceptisch, omdat de eyeliners van Miss Sporty mij nooit zijn bevallen. Dit is echt een grote verbetering en hoort zeker in het rijtje 'favoriete budgetproducten' thuis. Mooi zwart van kleur en waterproof zoals het hoort te zijn. 

De Miss Sporty Pump Up Booster 24h Waterproof Eyeliner is te koop bij de Etos en DA voor € 3,49

Lots of love,
Sofie