Home | Over mij | Contact

Geshopt | Sale H&M en Bershka

zaterdag 27 juli 2013

Voordat we naar Frankrijk vertrekken wilde ik graag nog wat shoppen voor het geval 'ze daar geen leuke zomerkleding hebben'. Ehm ja, misschien een van de slechtste redenen ooit, maar goed, ik wilde gewoon graag nog even wat shoppen in mijn vertrouwde stadje. Ik ben goed geslaagd en wil in dit artikel mijn aankopen showen met aanfoto's. 



Ik was op slag verliefd toen ik deze bloemen short zag. Ik vind het effect heel leuk, want het lijkt net alsof de bloemen erop zijn geschilderd. Het model is net niet high waisted, want voor mijn gevoel zit 'ie al best hoog. Deze short kostte € 7,00 en heb ik gekocht bij de H&M. 

Ik had de leuke bloemenleggings en rokjes al een paar weken geleden bij de Bershka zien liggen, maar kon toen geen keuze maken. In de uitverkoop is dat veel simpeler, want dan zijn al heel veel maten weg. Dit was ook bij veel rokjes het geval, maar bij dit vintage rozen model nog niet. Hij valt lang en de stof is heel elastisch. Gekocht bij de Bershka voor € 7,99. 

Rood is een kleur die ik de laatste tijd veel meer koop. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat het heel goed matcht met mijn haarkleur, terwijl ik eerst altijd dacht dat ik de kleur helemaal niet goed kon hebben. Dit hemdje heeft een soort van gebreid motief en de stof is ook wat dikker. De kleur zit een beetje tussen oranje en rood in. Gekocht bij de Bershka voor € 4,99. 

Dit vrolijke hemdje kon ik niet laten liggen. Het heeft een Aztec print en is heerlijk voor de zomer. Het is misschien gek, maar ik heb helemaal niet zo veel witte kleding. Dit is omdat ik nooit zoveel leuke kleding in die kleur tegenkom. Ik ben dan ook erg blij met een nieuwe witte aanwinst in mijn kast. Gekocht bij de Bershka voor € 5,99. 

Basic shorts zijn altijd handig. Zeker als je in de vakantie zoals ik lang in de auto zit of actieve dingen gaat doen. Ik had mijn zoektocht naar een grijze short al opgegeven, toen ik deze bij de nachtkleding vond. De stof vind ik iets aan de dunne kant, maar hij zit erg fijn en sluit gelukkig goed aan. Gekocht bij de H&M voor € 4,99. 




Heb jij al geshopt in de sale?

Lots of love,
Sofie