Home | Over mij | Contact

On the wishlist | Onesies

donderdag 23 mei 2013

Ze zijn geliefd én gehaat: onesies. Mijn eerste indruk van deze joggingspakken was ook 'ugh, ik ga dit nooit dragen, hierin vertoon je je toch niet?' Een vriendin van mij heeft een simpele onesie en nadat ik hem gepast had wist ik het zeker: ik moet er ook een! Wat zitten ze heerlijk zacht en lekker warm. Na een zoektocht op internet zijn dit mijn favorieten. 





1. Een onesie met zachte pastelkleuren in Unicorn stijl. De muts is echt te leuk met de hoorns! €59,65. 2. Dit model is perfect als je niet houd van heel opvallend, maar toch een beetje bijzonder. Het pak heeft een geborduurde stijl met blauw, rode en witte accenten. €189. 


1. Ik word een beetje duizelig van dit model, maar ik ben gewoon zo gek op aztec printjes haha. Ik heb jammer genoeg nog geen variant kunnen vinden met een rustigere print. €15. 2. Vergeleken met de andere onesies is deze vrij saai, maar dit is wel een van de meest draagbare pakken door de sterren en de grijze kleur. €30. 


1. Met dit pak zou ik wel buiten durven lopen. Het lijkt eigenlijk gewoon op een joggingpak waar je in kan hardlopen. Het zit ook wat strakker waardoor het niet zo lomp staat. €37,11 2.  Ik hou van de zachte stof en de rustige tinten van deze onesie. Ook al heb ik niets met uilen, deze heeft toch een plek op mijn wishlist. €25. 


1. Panda cuteness! Dit is een rustig model, maar de panda muts maakt het net helemaal af.  €59,65. 2.  Deze onesie viel me gelijk op. De rode kleur vind ik heel mooi en de 'love' tekst springt er lekker uit. €20. 

Dit waren mijn favoriete onesies. Ik hou niet van hele lompe pakken met een laag kruis, maar wel van kleurrijke en schattige modellen. Onesies vallen nou niet onder de meest betaalbare relax outfits, maar ze zijn het zeker waard om er wat geld voor uit te geven. Bij Boohoo en New Look zijn ze het meest betaalbaar. 

In welke bovenstaande onesie zou jij willen relaxen?

Lots of love,
Sofie