Home | Over mij | Contact

Dove Summer Glow + Soft Shimmer

zondag 12 mei 2013

Het is weer tijd om de huid zomerproof te maken! Een zelfbruiner is voor mensen zoals ik, met een erg witte huid die niet snel bruin wordt, echt een must. Zie maar eens een goede te vinden die geen vlekken maakt en niet zo'n verschrikkelijke geur heeft. Ik besloot de Dove Summer Glow een kans te geven. Naast een gezonde bruine teint geeft deze bruiner je huid ook voeding en hydratatie. 





Dove Summer Glow is een voedende milk voor de normale tot donkere huid. Het is een subtiele zelfbruiner met glinstertjes. Het geeft de huid geleidelijk een natuurlijk kleurtje. De zelfbruiner zit in een vrij langgerekte, lichtbruine flacon. 

De geur is vergelijkbaar met standaard zelfbruiners, maar is niet overheersend. Het ruikt eigenlijk heel zacht en zomers. 

De crème heeft een wat dikke substantie. Gelukkig is het zowel in als na gebruik absoluut niet plakkerig. Ik breng de zelfbruiner dagelijks met cirkelvormige bewegingen aan.  Even goed in laten trekken, anders krijg je afdrukken op de kleding. Ook is het heel belangrijk om je handen goed te wassen na gebruik. 

De zelfbruiner goed uitgesmeerd. De glinsters zijn in de schaduw nauwelijks zichtbaar, maar in de zon vallen ze best op. Ik had het zelf liever iets subtieler gezien. Na het insmeren voelt mijn huid nog even vettig aan, maar trekt de crème vrij snel in. 



Ik vind de Dove Summer Glow + Soft Shimmer een erg fijne zelfbruiner. Heel bruin wordt mijn huid er niet van, maar een mooie subtiele teint is al voldoende. De glinstertjes hadden voor mij niet gehoeven, maar dat is omdat mijn huid al vrij vettig is. Geen oncharmante vlekken meer, maar een egaal bruine huid die fijn zacht en verzorgd aanvoelt. Ik kan met een gerust hart én een gebruinde huid de zomer in!

Summer Glow Soft Shimmer Voedende Milk kost rond de € 7,99 en is te koop bij diverse drogisterijen. 

Gebruik jij een zelfbruiner of laat je de zon zijn werk doen?

Lots of love,
Sofie