Home | Over mij | Contact

De Glossybox van mei

zaterdag 25 mei 2013

De zon breekt door, wat betekent: bye bye slobbertrui met winterboots en hello crop-top en bijpassend rokje! Deze maand vieren we de start van een heerlijk zomerseizoen met de producten uit de Glossybox van mei, of het nu gaat om een lief kleurtje op de nagels of de benodigheden voor een verleidelijke coupe. Benieuwd naar de inhoud deze keer? Lees dan verder. 



 Wat valt me gelijk op? Jep, ik zie maar liefst vier fullsize producten!


Anatomicals - You Need A Blooming Shower! Het neusje van de zalm. Deze naar rozen geurende body cleanser verlevendigt lichaam en geest onmiddelijk. Fullsize voor € 3,99. 

Opvallend is de enorme roze tube van Anatomicals. Een paar maanden geleden zat er ook al een doucheproduct van dit merk in de box die ik niet zo fijn vond, omdat de geur me deed denken aan groene kikkersnoepjes. Deze body cleanser ruikt stukken beter, maar alsnog vind ik de geur te sterk en zuur. 


Andrélon - Droogshampoo Verassend Volume. De ultieme opfrisser voor het haar tussen de wasbeurten door. Het resultaat: licht en 'ready to go' haar vol volume! € 1,99 voor 75 ml. 

Zo blij ben ik met dit product! Ik was al van plan om de Andrélon droogshampoo te kopen, omdat ik er ontzettend veel goede verhalen over heb gehoord. Ik heb altijd wel tijd om te douchen, maar droogshampoo is heel handig bij een noodgeval waarbij ik geen tijd heb om te douchen. 



Golden Rose - Fashion Color Naillacquer. Trendy nagellak met modieuze kleuren in een super handig flesje van 5,5 ml. De lak heeft een hoge kleurpigmentatie, dekt goed en blijft lang mooi op de nagels. Fullsize voor € 2,95. 

Dit is een schattig lakje van Golden Rose met een oud roze tint. Het formaat is echt klein, maar wel fijn on the road. De dekking heeft me echt verrast, want een laagje is al voldoende. Ik heb al gelijk een minpunt ontdekt: het kwastje is zo iniminie dat lakken ermee niet fijn is. 



Jelly Pong Pong - Lip Blush. Een hydraterende lip stain, die de lippen met precies de juiste hoeveelheid kleurt, en aanvoelt als een balsem. Fullsize voor € 14,00. 

Dit merk zegt me helemaal niets, maar op het eerste gezicht ziet het er veelbelovend uit. De rode kleur is mat en lekker knallend. Ik ben gek op zulke kleuren. De pigmentatie is dik in orde. Aan de achterkant zit een handig draaisysteem waaraan je de lipstain omhoog kan halen. 


Glossybox By Kryolan - Blusher Glossy Pink. Een blusher met hoge kleurpigmentatie, gemaakt van ultrafijn poeder. De speciaal ontwikkelde 'Glossy pink' kleur zorgt voor een gezonde glow en flatteert elke huidskleur. Fullsize voor € 12,90. 

Deze blush herken ik uit een oude versie van de Glossybox. Daardoor ben ik niet teleurgesteld, want ik kan niet genoeg krijgen van blushes. De pigmentatie ziet er goed uit, dit is met een enkele veeg. Ik vind de roze kleur een erg mooie en natuurlijke tint voor de zomer.


Natuurlijk zit er ook het magazine van de Glossybox in en nog een extraatje, namelijk een bon voor de Skin Check van Hannah. Met deze bon kun je een Meet & Treat ervaren bij een huidcoach, voor €30 ipv. €50. Dit bestaat uit een huidmeting, huidanalyse en advies over optimale huidverbetering.

Deze maand ben ik blij met de inhoud van de Glossybox. De producten zijn leuk en afwisselend. Wel vind ik het jammer dat sommige producten vaak terug komen zoals de douchegel van Anatomicals en de Glossybox By Kryolan blush. Ik ben het meest benieuwd naar de droogshampoo en de lip blush. 

Wat vind jij van de inhoud van deze maand?

Lots of love,
Sofie