Home | Over mij | Contact

NOTD | Mavala 181 Blue Mint

woensdag 24 april 2013

In de Glossybox van april zit een fullsize lakje van Mavala. Dit merk is nog vrij onbekend voor mij. Ik heb er al wat goede verhalen over gehoord, dus ik ben erg blij dat ik Mavala nu ook mag ontdekken. Het Zwitserse merk is met name bekend vanwege het grote assortiment aan nagellak en de kleine, handige lakjes. 






Blue Mint heeft een baby blauwe tint met een parelmoer finish. Jammer genoeg is de shimmer haast niet zichtbaar, maar deze is vooral in de zon prachtig.  



De dekking valt me erg tegen. Het eerste laagje lakt vooral waterig en dekt op sommige plekjes helemaal niet. Bij de tweede dikke laag gaat het gelijk stukken beter en is dit het resultaat. Het kwastje is dun en klein. Persoonlijk vind ik dat fijn lakken omdat ik kleine vingers heb, maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is bij erg lange nagels. 



Wat een mooi kleurtje is Blue Mint. Niet te licht of te donker blauw, gewoon perfect. Ik ben niet echt te spreken over het kleine 'schattige' flesje, want dit brengt vooral gebruiksongemakken met zich mee. Daardoor ben ik niet van plan om meer nagellak van Mavala te kopen, maar de kleur behoort zeker tot een van mijn favorieten deze lente. 


Ben jij al bekend met de nagellak van Mavala? 

Lots of love,
Sofie