Home | Over mij | Contact

Ik heb een neuspiercing laten zetten

dinsdag 23 april 2013

Lichaamsversieringen zijn verslavend. Heb je er eenmaal een, dan duurt het meestal niet lang voordat je een volgende neemt. Nadat ik mijn tatoeage een paar maanden geleden liet zetten wist ik wat mijn volgende doel zou worden: een piercing. Vrijdag was het zo ver, toen liet ik mijn eerste piercing zetten. 



Vrijdag stapte ik heel zelfverzekerd Magic Piercing in Utrecht binnen. Gelukkig was ik snel aan de beurt. Aan de overkant bij Magic Tattoo heb ik mijn tatoeage laten zetten en daardoor weet ik dat het allemaal heel betrouwbaar is. Eerst word alles met je besproken en een stipje gezet waar je de piercing wil. Daarna laten ze zien dat de naald en instrumenten nog verzegeld zijn. 

Toen het moment eenmaal daar was dat ik de naald richting mijn neus zag gaan wilde ik het liefst hard wegrennen. Jeetje mina, ik heb nog nooit zoveel pijn in een minuut gevoeld. De pijn van het piercen heb ik écht onderschat. Het zetten van mijn tattoo vond ik juist wel een 'fijn' soort gevoel, dus dit zou wel meevallen, dacht ik..  Het werd zelfs even helemaal zwart voor mijn ogen, oeps! Achteraf ben ik heel erg blij dat ik maar rustig in de stoel ben blijven zitten, want de pijn trok al snel weg. 


De pijn was de volgende dag gelukkig bijna helemaal verdwenen. Je voelt natuurlijk wel constant iets in je neus zitten, dus dat is best vreemd. Het bolletje wat erin zit vind ik best groot, dus die ga ik na 3 weken gelijk vervangen voor een kleinere. Ik krijg eigenlijk so far alleen nog maar positieve reacties. Vriendinnen vonden het eerst niet zo bij mij passen, maar vinden het nu heel leuk en stoer staan. Ik ben er zelf echt heel blij mee :-)

Heb jij een piercing of wil je er een? En wat denk je dat leuker staat: een steentje of ringetje?

Lots of love,
Sofie