Home | Over mij | Contact

Geshopt | Nagelfestival Kruidvat

dinsdag 30 april 2013

Mijn nagellak rekken hangen pas een paar weken, maar sindsdien is mijn nagellak collectie enorm gegroeid. Het werkt volgens mij als een grote trigger op het koopgedrag als je constant je nagellak uitgestald ziet. Dus heb ik met mezelf een nagellak no-buy afgesproken. Met de 1+1 nagellak actie van het Kruidvat deze week, heb ik mezelf nog één keer toegestaan om nagellak in mijn mandje te leggen. 




Ik heb misschien maar een enkel lakje van Rimmel in mijn stash. Op de een of andere manier vind ik hun kleuren nooit zo bijzonder. Gisteren ben ik eens goed voor het schap gaan staan en deze twee kleuren sprongen er voor mij uit. Het linker lakje '500 Caramel Cupcake' doet me ook echt denken aan de kleur die chocolademousse heeft. '415 Instyle Coral' heeft een mooie koraalroze kleur. 

Nail Art Special Effect Toppers: ik kan er maar geen genoeg van krijgen. Met deze twee lakken heb ik de hele collectie. Ik vind ze geweldig, als topcoat maar ook als gewone lak. '01 it purpalicious' heeft paarse, groene en zilveren glitters. '12 holo topping please!' is een holografische nude lak met kleine zilveren shimmers. 

Deze twee Catrice lakken kon ik ook niet laten staan. De laatste tijd is rood mijn favoriete kleur en dus gaat deze ook hard op mijn nagels. '25 Robert's Red Fort' heeft een classy diep rode kleur. Het linker lakje heet '22 Bricky Mouse' en heeft een taupe kleur met kleine, lieve glittertjes in de zon. 

Ik heb voor alle zes lakken bij elkaar maar €10,00 betaald, echt een koopje! De 1+1 actie is op zowel nagellak, nagellakremovers, kunstnagels en vijlen. Alle combinaties zijn mogelijk. De actie loopt tot 12 mei.  

Als je de swachtes wil zien van een of meerdere lakken hoor ik het graag!

Lots of love,
Sofie