Home | Over mij | Contact

Beautygloss party 2013

zondag 28 april 2013

Gisteren was het dan eindelijk zo ver: ik ging samen met goede vriendin Diedeke naar de derde editie van de Beautygloss Party! Na een paar dagen voorafgaand met veel stress over de outfit, die we allebei niet goed konden kiezen, waren we er helemaal klaar voor! In dit artikel een impressie, mijn outfit en look en natuurlijk mijn aankopen. 






Ik heb een tuniek aan met rozen van H&M, een zwart rokje, bordeauxrode pumps van Graceland en verder nog rode oorbellen, een lila roos in mijn haar en een bedelarmband. De make-up heb ik vrij basic gehouden met roze/paarse lipstick, een oogschaduw van NYX met een mosgroene tint en een peachy blush van Essence Fantasia collectie. 



Er waren twee grote zalen. In de grootste zaal was het podium, DJ en stands van onder andere Enchantra, Glossybox, Dr vd Hoog, Rimmel en Sabon. In de kleinere zaal waren er stands van de BY BG shop, Fogan, Lush, LookX en de BB cream shop. Het was erg druk en er stonden lange rijen voor de stands, maar dat was het helemaal waard. 

Yummie cupcake!

In de trein na een heel gezellig dagje :-)

Ik ben erg blij met mijn aankopen. Bij Enchantra heb ik het prachtige lakje 'Jolly Jewels 115' gescoord. Bij de opheffingsverkoop van de By Beautygloss shop '310 Mushroom' van Barry M en een holografische lak '509 HD' van Milani. Bij Lush heb ik The Soft Coeur Massagebar geshopt. 


Sorry van de slechte iPhone foto's, mijn camera had een black-out. Ik vind de inhoud van de goodiebag erg leuk en afwisselend. Ik ben vooral erg blij met de  tijdschriften, cake pops en de mascara. Er zat ook nog maandverband en een blikje SHE in, maar die heb ik weggeven en opgedronken ;-)


Was jij er ook bij, en zo ja, hoe vond je het?

Lots of love,
Sofie