Home | Over mij | Contact

Sephora binnenkort niet meer in Nederland

woensdag 13 maart 2013

Ik wil jullie niet laten schrikken op deze vroege morgen, maar het is toch echt waar: Sephora sluit alle filialen in Nederland. Lees verder om meer hierover te weten te komen. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.



Gister stond dit bericht op de website van Sephora:


Voor mij komt dit nieuws erg onverwacht. Ik dacht dat het wel prima ging met de verkoop van Sephora in Nederland. Misschien staan er wel leuke kortingen tegenover, maar ik blijf het zo jammer vinden. Elke keer als ik in een Sephora winkel ben, sta ik helemaal weg te kwijlen bij al die mooie producten. Gelukkig is het nog wel mogelijk om in de Franse webshop te bestellen, maar ja, er komen dan wel € 14,00 aan verzendkosten bij.. 


Wat vinden jullie van dit nieuws?

Lots of love,
Sofie