Home | Over mij | Contact

Benefit ‘Primping With The Stars’ All-Time Greatest “Fake-Its” Kit

dinsdag 12 maart 2013

De producten van Benefit zijn erg geliefd. Een minpuntje aan het merk is dat de prijs van de producten altijd aan de wat hogere kant is en het merk niet bij veel winkels verkrijgbaar is. Gelukkig bestaat er het  'All-time greatest fake-its Kit', waar zes toppers van Benefit in zitten voor een betaalbare prijs. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 




Allereerst beginnen we bij de mascara. They're real! geeft erg veel volume. Wel ligt het gevaar van de spinnenpoten op de loer. In eerste instantie dacht ik dat de mascara een bruine kleur had, maar de kleur is mooi diep zwart. Ik ben nooit zo'n fan van de afwijkende borsteltjes, maar dit borsteltje pakt goed mijn wimpers. 


Some kind-a gorgeous in medium is een olie vrije cream foundation. De foundation geeft veel kleur af en voelt fijn aan op mijn huid. Omdat het een mini verpakking is, gebruik ik de cream alleen op de hotspots zoals mijn wangen en voorhoofd. De foundation dekt prima, al moet ik nog wel mijn gezicht afpoederen omdat de dekking vrij licht is.  


De Stay don't Stray is een primer die je 360 graden rondom je oog kunt gebruiken. Het is dus zowel te gebruiken als een primer en een concealer. De tint is precies goed voor onder mijn ogen, omdat het een matte finish heeft. Ook als oogschaduwbasis vind ik hem erg fijn. De dekking is erg goed en de kringen onder mijn ogen verdwijnen in een klap. 


The pore fessional is een speciale crème om poriën te verkleinen. Het heeft een transparante dekking die geschikt is voor elk huidtype. Daarnaast is het een geheel olievrij product. Ik heb nauwelijks last van zichtbare poriën, dus veel merk ik niet na een paar dagen gebruik. Tegelijkertijd heeft mijn moeder het product gebruikt, en zij merkt wel degelijk verschil. Haar poriën worden kleiner en vallen veel minder op. Onverwacht toch een fijn product!



De Benetint is een product wat je zowel voor blush als liptint kan gebruiken. De kleur uit het flesje is bloedrood, maar bij het uitsmeren wordt het een mooi rood kleurtje. Bij het opdrogen verdeeld de blush vlekkerig. Ik vind de blush niet zo fijn, omdat ik erg moet oppassen dat ik geen wijnvlek effect krijg. 



Nee, de liptint is niets voor mij. Op mijn onderlip verdeelt het nog wel, maar aan de bovenkant helemaal niet. Hij trekt alleen maar in de plooitjes van mijn lip. Waarschijnlijk speelt het mee dat ik erg droge lippen heb, waardoor de liptint niet goed pakt. Buiten dat vind ik het wel een erg mooi matte tint. 


Girl Meets Pearl. Highlighters gebruik ik eigenlijk nauwelijks, omdat mijn huid al vrij glanzend is. Girl meets Pearl heeft een erg mooi nude tint met een subtiele shimmer. Een beetje van de highligter is al genoeg om de huid er lekker gezond en fris uit te laten zien. 



Look met alle producten


Ik ben ontzettend blij dat ik de kit heb gekocht. Over alle producten, behalve de Benetint, ben ik erg te spreken. Vooral de mascara They're real! heeft me erg verrast, wat een mooi volume geeft het! De producten zijn allemaal mini, maar kunnen zeker even mee. Vooral Stay don't Stray is echt als een speer gegaan en was na een paar keer al op. Voor 33 euro kan je echte toppers verwachten voor een zacht prijsje. Dit is ook een leuke start kit als je niet precies weet wat je van Benefit moet kopen en alles op je gemakje uit wil proberen. 


Benefit 'All-time greatest fake-its Kit' ... is te koop in de Sephora winkels voor € 33,00. 

Lots of love,
Sofie