Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #7

dinsdag 5 maart 2013



Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.



1. Gezellig even een bezoekje brengen aan mijn twee beste vriendinnen. No, just kidding. Gelukkig zijn mijn vriendinnen nog in leven. Dit was in de Catacombe. Na 5 minuten werd ik een beetje duizelig van al die botjes, maar het is echt een bijzondere ondergrondse ervaring!  2. Yum, heerlijke mini gebakjes bij een bakker in Parijs gehaald. Een chocolade macaron, citroen hapje en brownie in hartjes vorm.


1. Voor de Sacre Coeur met mijn moeder. 2. Een epic uitzicht, maar o zo mooi! Ik kan uren naar zulke uitzichten kijken, het heeft iets ontspannends. 


1. Deze straatartiest stond prachtige kunsten te vertonen op een pilaar. De voetbal vloog overal heen, maar hij wist hem telkens weer op te vangen. 2. In Parijs is vegetarisch eten nog niet zo'n begrip, want verder dan een eitje kom je niet. Sushi restaurants zijn dan echt een geweldige uitkomst. Deze bento was heerlijk. 


1. Het uitzicht vanuit onze kamer. Best wel bizar, je zit in Parijs en in de verte zie je een windmolen. Grappig contrast! 2. De dag na thuiskomst weer om half 7 in de trein zitten naar school met een lekker brak koppie. Koffie, waar was je? 



1. Samen met mijn vriendin Diedeke van InviteToBeauty kaartjes voor de Beautygloss party besteld. We hebben er onwijs veel zin in! 2. Met mijn lieve vriend een middagje brownie cake pops maken. 

Hoe was jullie week?

Lots of love,
Sofie