Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #5

zaterdag 26 januari 2013



Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.



1. Mijn buurmeisje en ik zo'n 10 jaar geleden, how cute? We hebben de oversized truien van onze vaders aan en te lelijke sandalen haha. Ook een leuk detail: de buggy met Baby borns die overal mee naartoe ging. Ja, we waren toen al serieus bezig met het moederschap. 2. Meet Ruben. In de studio van school moesten we eigenlijk hele andere foto's maken voor een opdracht, maar Ruben is altijd het slachtoffer. Met zo'n leuke vent moet je toch wel even op de foto ;)


1. Nog zo'n foto uit dezelfde serie. Volgens mij moeten we hier giebelen om een flauw grapje. 2. Weer leuke producten om te reviewen, daar word ik erg blij van :)


1. Voor de grap een deel van mijn nagellak collectie uitgestald op mijn vensterbank. Het lijkt dan opeens dat ik veel meer heb als ze zo op een rijtje staan. Elke keer als ik mijn kamer binnenkom krijg ik een soort van instant vreugde gevoel. 2. Deze kat zit al een paar dagen fulltime in onze tuin met een blik van 'neem me nou mee naar binnen'. Sorry kat, ik zou graag willen maar ik heb ook nog andere huisbewoners..


 1. Ik had een een toelatingsgesprek op een nieuwe school en ik was verschrikkelijk nerveus. Mijn nagels en nagellak zijn dan altijd de pineut. Super zonde! 2. Dit lieve beertje heb ik van mijn vriend gekregen. Eigenlijk is hij helemaal niet romantisch, dus dit kwam als een hele leuke verassing. 


1. Vrijdag stond opeens mijn droomauto - een rode minicooper met Engelse vlag spiegels - pal voor onze deur. Gewoon random, geen aanleiding, terwijl er parkeerplekken vrij waren. Oh, wat was ik teleurgesteld toen de auto laat in de avond werd opgehaald door de twee bestuurders. 2. Deze stud BH kom ik de laatste tijd echt vaak tegen op het internet. Wel gaaf, maar ja wanneer draag je dat nou? Misschien een handig kledingstuk als je wilt laten merken dat jongens ver uit je buurt moeten blijven...?

Lots of love,
Sofie