Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #4

zondag 13 januari 2013




Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.


1. Ik ben voor de eerste keer van mijn leven naar een circus geweest. Dit was het wintercircus, ik vond het erg indrukwekkend. Zeker deze acrobaten die zonder touw in de lucht allemaal capriolen deden. Ik kreeg er echt de kriebels van! 2. Lekker muziek luisteren op een regenachtige ochtend. 


1. Geshopt bij de 50% korting opruiming van de Kruidvat. Ik heb het best netjes gehouden, right? Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om deze lakjes te laten staan. 2. Een gezellig etentje met vrienden. De quiche is gebakken door mij :) 


1. Mijn vriend en ik tijdens een weekend in Doetinchem met mijn schoonfamilie. Dit is de welbekende 'Ik kan wel lief en onschuldig kijken' blik. 2. Ik heb deze schattige DIY gevonden op het internet. Ik heb jammer genoeg nog geen tijd gehad om het uit te proberen. 


1. Ik heb het tekenen weer herontdekt. Het is erg leuk en ontspannend om te doen. 2. Deze man zat de hele dag op de Vakantiebeurs. Ergens heb ik wel medelijden met hem, de hele dag in zo'n kostuum zitten en mensen die constant naar je staren... Of mensen hierdoor sneller een reis naar Egypte gaan boeken, ik betwijfel het. 


1 en 2. Met mijn moeder en vriend een dagje naar Beeld en Geluid en afsluitend naar het Top 2000 Café. Het was een erg leuk en sfeervol cafe, alleen lijkt het op de televisie 10x groter. Gelukkig konden we een plekje achterin, bij de DJ's vinden. Erg interessant om te zien hoe een halfuur radio een beetje in zijn werk gaat. 


Lots of love,
Sofie