Home | Over mij | Contact

CocoVanilla by Alyssa Ashley

dinsdag 8 januari 2013

Kokosnoot is een van mijn favoriete parfum geuren, het ruikt altijd zo lekker exotisch en fris. Zeker met de geur 'CocoVanilla' waan ik me in de winterse maanden op een warm eiland. Benieuwd wat ik verder van deze parfum vind? Lees dan verder!


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de opmerkingen wel te kunnen zien of om een opmerking te plaatsen. 





In de wilde jaren zestig ontstond in de VS het merk Alyssa Ashley uit de fantasie van een kunstenaar, die behalve in schilderen veel energie en creativiteit in zijn passie voor parfum investeerde.  Hij vernoemde dit onconventionele, vernieuwende merk naar zijn dochter: Alyssa, bijgenaamd 'Ashley'.


Het design van de parfumfles is strak en vrij basic met gouden, oranje en gele kleuren. Ik vind het design niet heel verassend, maar wel gelijk opvallend door de kleur en de hoogte van de fles.  Het design mag dan misschien niet zo opvallend zijn, de inhoud is dat wél. Er zit maar liefst 50 ml in de fles, wat voor parfum vrij veel is. 

Zoals de naam al zegt; de geur ruikt naar kokos en vanille. Ik vind het een heerlijke combinatie van een zachte en exotische geur. In het begin ruik je de zachte geur van vanille, daarna pas de kokos. De geur blijft vrij lang hangen. Ik spuit rond de twaalf uur met drie spuitjes het parfum op, en rond vijf uur is de geur pas helemaal verdwenen. Omdat het een vrij zachte geur is had ik dit helemaal niet verwacht. 


Ik ben erg blij met dit parfum. Het merk was bij mij nog niet bekend, maar ik ben erg benieuwd geworden naar de andere parfums van Alyssa Ashley. De geur blijft lang hangen en is niet te overheersend. De prijs van de parfum vind ik de moeite waard, zeker omdat de inhoud lekker lang meegaat en het een geur is die bij alle gelegenheden en seizoenen draagbaar is. 

CocoVanilla by Alyssa Ashley, te koop bij verschillende drogisterijen. Adviesprijs: € 20,25. 

Kenden jullie dit merk al?

Lots of love,
Sofie