Home | Over mij | Contact

TAG | I Love December

donderdag 13 december 2012








1. Welke producten mogen deze maand zéker niet ontbreken, op het gebied van beauty?
In de winter kan ik echt niet zonder lipbalsem. Ik heb snel last van droge en geïrriteerde lippen, daarom heb ik in de winter altijd minstens twee lipbalsems bij de hand. Ook een goede bodylotion is een must. Ik heb sowieso een droge huid en met de winter is mijn huid echt een ramp. 


2. Wat is je favoriete winter drankje?
Ik ben niet zo heel gek op warme chocolademelk of andere typisch winterse drankjes, ik ben meer van de thee. Ik vind zoethout thee erg lekker, vooral als ik het lang laat trekken, want dan zit er een hele sterke zoethout smaak aan. Dat roept bij mij gelijk het december gevoel op! 

3. Welke kleuren nagellak draag je het liefst in de decembermaand?
Ik lak mijn nagels het liefst in warme tinten zoals chocoladebruin, bordeauxrood en donkerpaars. Rond de feestdagen draag ik veel goud, zilver en rood. Natuurlijk mogen de glitters dan ook niet ontbreken. 

4. Wat voor een geurkaars brand je het liefst met de feestdagen?
Ik heb hele lekkere geurkaarsen bij de Ikea ontdekt. Ik heb de kaarsen in chocolade-, dennenappel- en kersengeur. Ik vind geurkaarsen vooral in de winter erg fijn, omdat het zo sfeervol is. 




5. Wat is je favoriete kerstfilm?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet zo van de kerstfilms houd, ik vind de decors en de sfeer  in die films super leuk, alleen de verhaallijnen trekken mij niet zo aan. Ik kijk natuurlijk wel kerstfilms, in de decembermaanden is er op de televisie niet aan te ontkomen! Ik heb alleen geen echte favoriete kerstfilm. 

6. Wat is je favoriete kerstnummer?
Alle kerstnummers van Michael Bublé draai ik helemaal plat. Hij heeft een geweldige zwoele stem en de liedjes klinken altijd schattig. Ook het nummer 'Shake Up Christmas' van Train vind ik geweldig, ik word er helemaal vrolijk van!



7.  Hoe zou jij het liefst de kerstdagen vieren? Hoe ziet jou ideale kerstavond er bijvoorbeeld uit? 
Mijn ideale kerstavond vier ik met mijn vriend en moeder. Aan het begin van de avond kook ik een lekkere feestmaaltijd. Niet al te uitgebreid  maar feestelijk en lekker. Daarna pakken we de cadeautjes uit die onder de boom liggen. Het zou natuurlijk helemaal perfect zijn als het sneeuwt en dat we een sneeuwballen gevecht kunnen houden. Daarna gaan we gezellig op de bank kijken naar de 'All you need is Love' kerstspecial. Dat zou voor mij de perfecte kerstavond zijn!



8. Wat hoop je dat er onder de kerstboom ligt?
Ik heb niet echt een hele grote wens, maar ik zou het wel gaaf vinden als het abonnement van de Glossy erbij ligt met de Sephora make-up set. 

9. Wat trek jij aan op NYE?
Ik denk dat ik mijn nieuwe zilveren jurkje aantrek met pailletten aan de bovenkant en tule aan de onderkant.



10. Tot slot, wat zijn jouw goede voornemens voor 2013?
Ik steek op Oud&Nieuw altijd een sierpijl af met een briefje met mijn goede voornemens. Jammer genoeg ben ik zo'n iemand die zich moeilijk aan zelfgemaakte afspraken kan houden. Mijn goede voornemens voor 2013 zijn dat ik een opleiding wil gaan volgen die ik leuk vind en die ik vervolgens ook volhoud. En dat ik lief voor mijzelf en anderen ben :)


Lots of love, 
Sofie

4 opmerkingen

Bedankt voor je reactie!