Home | Over mij | Contact

Tip: Sally Hansen bij Action!

zaterdag 19 april 2014

Niets vermoedend liep ik een paar dagen geleden door de Action toen ik in mijn ooghoeken een grote bak met Sally Hansen nagellakken zag glunderen. Hebben, hebben, hebben was natuurlijk mijn gedachte! In de drogisterijen kosten ze een tientje, maar bij de Action heb je nu een lak van dit merk voor 90% korting! Do I need to say more? 




Ik ben al een tijd lang gek op Sally Hansen, wat een top merk! Nu het merk ook makkelijk bij de Kruidvat verkrijgbaar is, maakt dat het helemaal makkelijk om te kopen. De prijs is echter wel aan de hogere kant wat me vaak tegenhoudt. Normaal gesproken zijn ze voor € 9,89 en online voor € 10,99 te koop. Bij de Action zijn ze nu voor maar € 0,99 te krijgen.

Ik was wel huiverig of de kwaliteit goed is en de lakken niet enigszins oud zouden zijn, maar dit is gelukkig niet aan de orde. De potjes zaten alle vier goed dicht en ze lakken prima zoals het hoort. De substantie is gewoon goed en niet lobbig of verslechterd. Hetzelfde geldt voor de kwastjes. De potjes zelf hebben ook geen beschadigingen.

De kleuren die ik heb gekocht zijn denim blauw, mintgroen, zacht roze en shimmer zilver. De swatches zijn niet helemaal zoals ik had gewild, want ik moest haastig lakken doordat het opeens snel donker werd. Anyway, ze zijn mooi! Uit het potje zijn de kleuren net een tikkeltje intenser. De dekking, zelfs van shimmer zilver, is goed. 

Ze hadden nog meer vrolijke kleuren zoals rood, paars, oranje en geel. Naast de bekende Complete Salon Manicure lakken lagen de Hard As Nails Xtreme Wear en Diamond Strenght lijn er ook. Hoe lang Sally Hansen bij de Action nog verkrijgbaar zal zijn is niet duidelijk, maar nog heel lang denk ik niet. Sla dus nog dit weekend je slag! 

Ken jij Sally Hansen? 

Lots of love,
Sofie