Home | Over mij | Contact

Sally Hansen Fuzzy Coat 'All Yarned Up'

dinsdag 8 april 2014

Spontaan vrolijk, dat word ik van de Fuzzy Coat nagellaklijn van Sally Hansen. Na vele andere trends, is 'feather nails' nu helemaal hip. Ik kan niet ontkennen dat ik fan ben van dit soort trends. Er zijn acht verschillende nagellakken in deze collectie uitgebracht, waarvan ik in deze post '200 All Yarned Up' review. De multigekleurde lak met een mix van oranje, geel en lichtblauw. 



De Fuzzy Coat lakken hebben een vezeltextuur formule, waardoor het een reliëf effect op de nagels creëert. De mini sliertjes lijken een beetje op kleine veertjes of vruchtenhagel. Het potje bevat 9 ml. 

Het kwastje is breed en heeft dunne haartjes, waardoor het lakken fijn gaat en de substantie goed verdeeld. 

Op deze twee bovenstaande foto's heb ik enkel een laagje gebruikt. Best al een mooi resultaat, toch? Ik had niet verwacht dat de lak met een laagje al zo'n goede dekking zou hebben. 

Het eindresultaat na twee lagen. Ik ben verbaasd over de goede dekking en de mooie verdeling. Ik heb ervoor gekozen om de lak niet te dik aan te brengen en het effect subtiel te houden, want op deze manier vind ik het mooist. Een basislak vind ik niet meer nodig. 

'All Yarned Up' is een kleurrijke en originele nagellak. Ik word gelijk vrolijk als ik een blik op mijn nagels werp! De kwaliteit is goed. De substantie is wat aan de dikke kant, waardoor meerdere dunne laagjes beter zijn dan twee dikke lagen. De Fuzzy Coat droogt vrij snel en gelijkmatig. Het lakken gaat fijn en het blijft zeker vier dagen mooi zitten. Het verwijderen is net zoals bij glitterlak jammer genoeg wel een vervelend klusje. 

Sally Hansen Fuzzy Coat is bij de drogist te koop voor €9,99. 

Word jij ook zo vrolijk van de Fuzzy Coats? 

Lots of love,
Sofie