Home | Over mij | Contact

Gezocht | Fashion blogger!

zaterdag 5 april 2014

Volg jij de allerlaatste trends op het gebied van mode? Vind jij het geweldig om originele en mooie items te scoren, vind je artikels schrijven leuk en ben je enthousiast? Kortom, is fashion een passie voor je? Dan zoek ik jou!



Ik krijg de laatste tijd regelmatig vragen waarom ik minder fashion gerelateerde artikelen schrijf en geen outfit posts meer plaats. Dat klopt, want de fashion blogger die gekozen was door jullie kon helaas niet meer door drukte met school. 

Ik ben nu dus op zoek naar een nieuwe fashionlover die voor Beauty Sparkles met enige regelmaat artikelen wil schrijven over mode. Dit kan het laatste nieuws over mode zijn, de trends, inspiratie, DIY, tutorials, outfits... Van alles dus! Je bent eigenlijk heel vrij in waar je over schrijft, zo lang je het maar tof vind om te doen. 

Als je een eigen blog of YouTube kanaal hebt mag je die natuurlijk vermelden en zo extra in de spotlight zetten. Tevens krijg je een eigen button op de voorpagina in de sidebar. 

Lijkt je dit leuk? Stuur dan een mailtje naar sofievwinkel@gmail.com met een korte beschrijving over jezelf en waar je vooral leuk vind om over te schrijven!

Lots of love,
Sofie