Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #23

woensdag 26 maart 2014

Deze week: aangifte doen tegen Wilders, heerlijk ontspannen met een olie massage, pijnlijk lachen door de verdoving, weer voor rokjes, voor het eerst sinds lange tijd hardlopen en best tevreden zijn. Neem een kijkje in mijn leven!



Mijn moeder en ik hadden gister een heerlijke olie massage van een uur. Ik had nog nooit zo'n soort massage gehad, maar het was echt heerlijk met warme olie en voelde me helemaal ontspannen na afloop. 
Korte rokjes kunnen weer met deze temperaturen, yes I like! Wel jammer dat het weer nog steeds zo wisselvallig is. 

Lekker uitgebreid lunchen op een vrije dag. Een Nakd reep kan dan natuurlijk niet ontbreken. 

Het resultaat na mijn eerste keer hardlopen in té lange tijd (drie jaar denk ik). Ik heb niet aan een stuk door gelopen, maar heb tussendoor stukjes gewandeld. Ik ben best blij dat het me is gelukt en heb gelukkig geen last gehad van steken in mijn zij en spierpijn. Nu nog volhouden...

In het weekend maakte ik een stevig kwark ontbijt met walnoten, rozijnen en Spelt chocolade muesli.

Ik heb nog lang last gehad van de twee verdovingen in mijn mond vorige week. Haha ik kon geen eens meer normaal lachen, wat een ramp. Als ik naar deze foto kijk, krijg ik weer spontaan kiespijn. 

Met vriendinnen eten bij de Ikea. Kennen jullie dit dessert? Het is mango passievrucht mousse met koekjes bodem. Oh zo lekker!

Het was niet meer zo warm deze week, maar de temperatuur was prima om een lekker fietstochtje met mijn vader te maken. Heerlijk door de bossen en duinen. 

Ik heb dit weekend aangifte gedaan tegen Wilders. Nederland moet een democratisch en respectvol land zijn en blijven. Het is erg jammer dat een man met zijn partij het zo ontzettend verpest. Iedereen is hier welkom, er is plek genoeg     

Het is altijd zo leuk om te zien hoe creatief mijn oma met eten is. Ze had een bordje met verschillende groentes en fruit gemaakt en een ovenschotel met aardappels, crème fraiche, bloemkool, ui en kaas. 
Voor jullie allemaal < 3

Hoe was jouw week?

Lots of love,
Sofie