Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #19

dinsdag 4 februari 2014

De afgelopen zeven dagen: genieten van een vrije week nadat de toetsweek af is gelopen, naar de film Mannenharten, een gevoel dat het lente is en lekker met mijn koppie in de zon zitten, uiteten met Julian. Neem een kijkje in mijn leven! 




Wauw, wat een verassing ik trof ik aan toen ik thuis kwam van een lange dag school. Achttien NAKD bars uit Amerika die 100% gluten-, tarwe- en zuivelvrij en dus vegan zijn. Ze hebben geweldige smaken zoals appel, banaan, mokka, ginger bread en chocolade. 

De Lovechock repen zijn heerlijk! Dit is de mulberry/vanilla variant, die ik heel graag als middagsnack neem (ja, de hele reep) met een bak noten en rozijnen. 

Een happy selfie op de vroege vrijdagochtend: bijna weekend! Nu heb ik interval week waar alle opdrachten en toetsen van de afgelopen periode worden nagekeken, dus dat is lekker een weekje vrij. 

Ik draag niet zo veel jurkjes als ik zou willen, maar ik ben nog steeds in love met mijn skull jurkje van H&M. Kan best in de winter als de temperaturen wat hoger zijn. Ik droeg hier trouwens nog wel een mintblauw vestje overheen. 

Heerlijk met Julian uiteten bij een Oriëntaals restaurant. Het leuke is dat ze daar loungebanken hebben, waar je lekker op kan hangen en lounged mag eten. Ik nam sushi en Julian wat kleine hapjes, mmm! 

Ik ben naar 'Mannenharten' geweest met vrienden. Haha, wat een leuke film! Niet echt diepgaand, maar wel heel grappig en soms ook best ontroerend. Ik heb me echt rot gelachen om Jeroen Spitzenberger in dat herten pak. How cute :-) 

Ik maak van mijn toetje vaak een heel kunstwerk. Ik vind het leuk om te doen en als je er aandacht aan besteedt smaakt het ook veel lekkerder. Mijn favo toetje is kwark, appel, pure chocolade, zaadjes, rozijnen, havermout en kaneel. 

Op school had de leraar Homeless van Maria Mena laten horen voor een les over reflecteren. Sindsdien luister ik het non stop en het nummer raakt me keer op keer. Zo mooi! 

De laatste tijd ben ik helemaal gek op pindakaas door de warme havermout. 

Wat was het toch heerlijk weer afgelopen week! Het leek wel lente, door de zon die volop scheen en de zachte temperaturen. Ik hoop dat aanstaande week net zo heerlijk wordt qua weer. 

Hoe was jouw week?

Lots of love,
Sofie