Home | Over mij | Contact

Hema Persdag voorjaar- en zomercollectie ’14

zaterdag 8 februari 2014

Twee dagen geleden vond de Persdag van Hema plaats in hun hoofdkantoor in Amsterdam. Ik had er onwijs veel zin om alvast lekker in de voorjaar en zomer stemming te komen! Dat is zeker gelukt, want alle producten zijn kleurrijk en vrolijk en ik ben erg verrast door de velen nieuwe items. 

Ik was een beetje huiverig dat ik de locatie (NDSM-werf, op een eilandje) niet kon vinden, maar gelukkig ging het allemaal prima en binnen een uurtje was ik er. De ruimte was heel leuk ingericht en er stonden heerlijke hapjes en drankjes op ons te wachten, mmm! We konden zelf rustig alles bekijken en rondlopen. 


Alle make-up producten worden deze week vernieuwd en dus al het oude gaat weg! De verpakkingen worden platter, zodat het beter op elkaar te stapelen is in je stash. Er zijn meer tinten verkrijgbaar en de pigmentatie is verbeterd. Waar ik op het eerste gezicht heel enthousiast over ben, zijn de nieuwe kwasten, blushes en verzorgende nagellakken die deels nieuw zijn.  Voor de ogen en nagels zag ik vooral veel aqua en blauwe tinten. Het ziet er allemaal chique en kwalitatief goed uit. 
Hema komt ook met een hele nieuwe huidverzorgingslijn voor zowel meiden als de oudere dames. Hier zie je de dag- en nachtcrèmes, maskertjes, serums en andere producten. 

De kleding en lingerie heeft me positief verrast. Ik vond de kleding bij Hema altijd een beetje tuttig en oubollig, maar er zitten leuke dingen bij die ik zeker zou kopen! De roze trui met spijkerblouse en ook de witte trui op de bovenste paspop zijn tof. De zwart wit tassen zien er classy uit. Ik kan bijna niet meer wachten tot het weer tijd is voor bikini's, check die  met ruffles en aztec prints. 



Lekker fleurig en tegelijkertijd handig en overzichtelijk: dat vind ik van Hema's kantoorspullen. Ze hebben items in dezelfde stijl en kleuren zodat het goed op elkaar af te stemmen is. Mijn favoriet is natuurlijk het 'to do and blog notes' boekje hierboven. Echt een musthave voor bloggers!


Ik vond het een hele geslaagde dag, bedankt Hema! Alles was heel goed verzorgd, lekkere hapjes en ik ben veel lieve mede bloggers tegen gekomen! De goodiebag die ik mee naar huis heb gekregen ga ik in een filmpje aan jullie laten zien. 

Lots of love,
Sofie