Home | Over mij | Contact

Essence en Catrice discontinued aankopen

zaterdag 1 februari 2014

Ik heb de verleiding om niets te kopen van de Essence en Catrice discontinued producten maar liefst anderhalve dag kunnen weerstaan, maar daarna moest ik toch echt nog even een laatste kijkje nemen en ja, dan is het zó lastig om met lege handen de Kruidvat uit te lopen. Ik heb niets gekocht wat ik eigenlijk had willen kopen, haha! Alles was namelijk zo goed als weg, maar ik ben hier ook heel tevreden mee. 


'Wat, wat wat? Neee dat kan gewoon niet!' Mijn reactie toen ik zag dat Essence niet meer door gaat met de verkoop van Stay Matt Lip Creams. Ik vind ze geweldig. Mooie spetterende kleuren, fijne textuur en ze blijven lang zitten. Ik heb er gelukkig nog drie back-ups van, maar toch heb ik nog kleur 02 en 03 meegenomen.  

Image and video hosting by TinyPic
De kersenrode kleur is prachtig! De tweede Lip Cream is best bruin, maar neigt op mijn lippen juist meer naar roze. Dit is het resultaat na een veeg, wat een geweldige pigmentatie hebben ze toch.

Eigenlijk had ik andere oogschaduws in gedachte om te kopen, maar dit waren de enige kleuren van wat nog over was die me aanspraken. Van bruine oogschaduws kan ik nooit te veel hebben, dus daarom kocht ik nummer 65 die mooie, kleine shimmers heeft. 

De oogschaduw van Catrice in nummer 580 heeft een okergele kleur, die tussen bruin en oranje in zit. Een apart kleurtje. Ik ben benieuwd hoe deze tint me zal staan. 

Image and video hosting by TinyPic
Hmm, de oogschaduw van Essence stelt me teleur, die is namelijk helemaal niet goed gepigmenteerd en de textuur is heel stroef. De kleur van Catrice valt iets minder geel uit dan verwacht en daar ben ik erg blij mee. De pigmentatie is mooi intens. 

Bij de Defining Blushes gaat 060 er als enige uit. Thank god, want ik ben erg tevreden met de leuke blushes die Catrice heeft. Deze oud roze kleur is er een die ik niet snel zou kopen, want hij is vrij donker en wordt op mijn lichte huid meer een bronzer. Toch staat hij heel mooi en was dit zeker een goede aankoop. 

Image and video hosting by TinyPic 

Heb jij ook de verleiding niet kunnen weerstaan en discontinued make-up van Essence en Catrice gekocht of heb je je netjes kunnen inhouden? 

Lots of love,
Sofie