Home | Over mij | Contact

Beauty Sparkles bestaat 1 jaar!

zaterdag 25 januari 2014


Yes, Beauty Sparkles is vandaag precies één jaar geworden! De tijd is voorbij gevlogen. Het startte meer als DIY blog en is uitgegroeid tot een beauty/lifestyle blog. Ik vind het nog steeds elke dag geweldig om te bloggen en geniet ervan dat dit een van mijn grootste hobby's is. 

Ik heb in dit jaar 348 berichten geplaatst, 290422 paginaweergaven en rond de 20 a 30 reacties per artikel gekregen. In totaal heb ik voor mijn blog 1045 geabonneerde volgers en op YouTube 539 abonnees. Wauw, daar ben ik trots op! 

Dit zijn de populairste artikelen: 


Niet alleen mijn blog, maar ook ik ben door het bloggen gegroeid. In dit jaar heb ik ontzettend veel geleerd en ben ik zelfverzekerder geworden. Ik heb veel minder leuke dingen meegemaakt die ik met jullie heb gedeeld. Er zijn veel lieve volgers die mij steunen, maar ik krijg ook mailtjes van meiden omdat ik ze inspireer en motiveer om niet op te geven en door te zetten. Ik word daar echt verlegen van, het is zo enorm lief! 

Vooral jullie (ja, jij dus), mijn bezoekers, maken me heel blij. Zonder jullie had ik bloggen nooit zo leuk gevonden. Om het te vieren staan er veel winacties voor jullie klaar. Deze komen de aankomende weken online, dus houd de site goed in de gaten :-) 

Heel erg bedankt voor jullie bezoeken, support, berichtjes en lieve mailtjes het afgelopen jaar. 

Lots of love,
Sofie