Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #12

dinsdag 3 december 2013

What the shizzle is er gebeurd met de Instagram Diary?! Eerlijk gezegd heb ik de laatste maanden Instagram niet zo veel gebruikt omdat ik in een dieptepunt zat en daar geen behoefte aan had. Ik lag toch op de bank en maakte niet veel meer leuks mee. Maar die tijd is gelukkig voorbij en is de wekelijkse Instagram Diary terug! Langzaam begint mijn leven weer wat drukker te worden. 




Mijn week begon goed: Ik ben weer naar school gegaan na een paar maanden thuis zitten. Ik denk dat ik in totaal 5 maanden afwezig ben geweest. Ik ga niet gelijk hele dagen, maar bouw het rustig op. Toch is het super fijn! 

Hoe cool is dit bord 'verboden voor mensen die sofie heten'? Nou ja cool... betekent dit dat ik in sommige delen van Amersfoort niet meer mag komen? Nee, gelukkig niet :-) Het is onderdeel van de campagne 'ZoDom'. Dit bord staat op het gemeentehuis en ik mag hem meenemen als de campagne af is gelopen. Waar ik hem dan op ga hangen weet ik nog niet, haha. 

Op controle bij de tattoo- en piercingshop Timeless in Den Haag, waar ik mijn derde piercing heb genomen. Ik ben niet bang voor clowns, maar dit is niet echt een geruststellend beeld wat je bij een tattoo- en piercingshop neer moet zetten vind ik. Gelukkig was alles in orde en kon ik weer snel weg. 

Met mama een dagje Amsterdam. We zijn eerst naar een fotografie tentoonstelling geweest over tijdschrift foto's door de jaren heen. Het was heel tof. 

Daarna gingen we lunchen bij Roos & Toos aan de Herengracht. Het is een heel klein zaakje, maar ze hebben er heerlijk eten. Ik nam brood met geitenkaas, walnoten en een sausje. Een aanrader!

Ik ben niet altijd even gecharmeerd van Amsterdam, maar dit uitzicht met de ondergaande zon vind ik wel heel mooi.

Vriendinnen stonden opeens als verassing voor de deur met deze heerlijke appelkruimel taart om te vieren dat ik weer helemaal thuis ben. Super lief! We hebben allemaal een stukje ervan gegeten 

Gezellig met Julian speculaasjes bakken voor oma. Achteraf hadden we veel te veel deeg gemaakt, maar het was erg leuk om te doen. De avond dat ze net gebakken waren vond ik ze niet zo lekker, ze waren namelijk heel zacht van smaak. De volgende dag nam ik er nog een en waren ze veel lekkerder. Oma heeft ze in een paar dagen allemaal opgegeten. 

Het weekend ging ik samen met goede vriendin Lidia naar het tuincentrum. Dat doen we  ieder jaar rond deze tijd, omdat het dan gezellig in kerstsferen is. Natuurlijk moesten we ook op de foto met de geniale kameel. Zoals je ziet poseert hij op z'n best. 


Hertje rijdenWe kunnen gelukkig ook nog heerlijk kinderlijk doen

Deze schattige foto is van alweer twee jaar geleden. Ik vond hem terug toen ik een deel van mijn foto's aan het uitzoeken was. Ik ben nog steeds verbaast hoe groot de handen van Julian zijn, of heb ik nu zulke kleine handen? 

Ik plaatste dit skull jurkje gister op Instagram met de vraag of ik het moest kopen of niet. Ik kreeg er gelijk hele positieve reacties op. Ik wist eerst niet zo goed of ik hem wel leuk vond, maar ik ben om! 

Hoe was jouw week?

Lots of love,
Sofie