Home | Over mij | Contact

De perfecte rode lipstick

donderdag 14 november 2013

Vandaag wil ik mijn favoriete rode lipstick, namelijk de Max Factor Lipfinity, in de spotlight zetten. Hoewel ik rode lippen enorm mooi vind, draag ik het niet zo vaak als ik het zou willen. Maar áls ik rode lipstick gebruik, is het altijd deze die jullie in het artikel zien. Ik vind het al een lange tijd een enorm fijne en goede lipstick. 



Waar moet de perfecte rode lipstick voor mij aan voldoen? Ten eerste een diep rode kleur, goede pigmentatie, de hele dag mooi blijven zitten zonder kleurvervaging, niet uitlopen en in randjes gaan zitten. De MaxFactor Lipfinity heeft deze eigenschappen allemaal. 

De formule bestaat uit de lipstick en een topcoat. Als eerst breng je de lipstick aan en daarna de doorzichtige topcoat die werkt als een beschermlaagje en zorgt voor extra glans. 

De rode tint vind ik perfect. Niet de licht en niet te donker met kleine shimmers. Ik vind het een classy kleur die helemaal mijn smaak is. De shimmers zijn heel subtiel, maar zie je nog wel op de lippen terug. 

De foto's zijn gemaakt op het moment dat mijn lippiercing nog niet geheel genezen was en mijn wenkbrauwen aan het herstellen zijn waardoor ik geen wenkbrauwproducten heb gebruikt.

De pigmentatie is ook een heel belangrijk onderdeel van een favoriet. Je wilt natuurlijk niet drie keer over je lippen hoeven gaan om een beetje kleur te krijgen. Gedurende de dag blijft de Lipfinity mooi zitten. Door de balsem gaan mijn lippen niet trekken en voelen ze zacht aan.

Het enige nadeel aan zo'n goede lipstick: 's avonds zit de kleur er nog steeds goed op en moet je het er letterlijk afschrobben!

De Max Factor Lipfinity verschilt soms wat van prijs, maar kost rond de 15 euro en is te koop bij diverse drogisterijen. De prijs heb ik er helemaal voor over, zeker omdat het een duurzaam product waar je best een tijdje mee doet. Ik denk niet dat ik weer snel zo'n tegen ga komen. 


Heb jij een favoriete rode lipstick ? 

Lots of love, 
Sofie