Home | Over mij | Contact

In de spotlight: nieuwe statement ketting

zaterdag 7 september 2013

Ik was eigenlijk niet van plan om een speciaal artikel te wijden aan mijn nieuwe statement ketting, maar toen ik vorige week een foto ermee plaatste en ik zoveel reacties met vragen erover kreeg heb ik toch besloten om mijn nieuwe pareltje even in de spotlight te zetten. 



Ik vind statement kettingen al heel snel leuk en mooi, maar zelf koop ik ze niet zo snel. Ik moet er echt van overtuigd zijn dat ik hem ga dragen. Bij dit exemplaar had ik dat eigenlijk voor het eerst niet en heb ik hem gelijk gekocht. Ik vind de ketting zo mooi door de combinatie van geel en neon roze, want ik houd wel van de opvallende kleuren. De gevlochten band en diamantjes maken de ketting speciaal.

Door de grote kralen ziet de ketting er vrij zwaar uit, maar dat valt gelukkig heel erg mee. Ik voel hem natuurlijk wel de hele dag zitten, maar het gaat niet irriteren. Kriebelen doet 'ie ook niet door het zwarte gevlochten koord dat glad is. 

Als ik een bad outfit day heb en totaal niet weet wat voor leuks ik aan moet trekken, grijp ik snel naar deze ketting. Dat vind ik het fijne aan statement kettingen: als je een lekker opvallende hebt is dat al voldoende om er leuk uit te zien en hoef je geen eens zo veel meer aan je outfit te doen. Een zwart hemdje met ruches en een broek met simpele ballerina's zoals ik boven op deze foto aan had en klaar is kees.

Nu ga ik je vast laten schrikken, want de prijs van deze ketting was echt schandalig laag. 
Ik heb hem in de uitverkoop bij de Pimkie in Frankrijk voor maar 4 euro gekocht. Hij is natuurlijk niet voor niets in de uitverkoop gegooid, dat merk ik aan de diamantjes die een beetje los zitten en de middelste kraal die wat minder mooi is afgewerkt. Maar who cares, voor dat lage prijsje kon ik hem echt niet laten liggen. 


Heb jij je ultieme statement ketting al gevonden? 

Lots of love,
Sofie