Home | Over mij | Contact

Rimmel Glam'Eyes Day 2 Night Mascara

donderdag 25 juli 2013

Gewapend met drie volle coupon boekjes stapte ik de Etos in, waar ik dit keer besloot om eens een uitgebreid kijkje bij het Rimmel schap te nemen. Van dit merk koop ik eigenlijk de laatste tijd niet zo veel, omdat de producten me vaak tegenvallen. Deze mascara zag er heel interessant uit, met de dubbele dop waar een volume en lengte borsteltje in verstopt zitten.  



De mascara is vrij groot van formaat en zit in een zwarte, dikke huls. De mascara heeft een magische 2-in-1 dop. Het design is strak en vrouwelijk. 

Het volume borsteltje heeft dikke haren. Hierdoor pakt dit borsteltje mijn grotere haartjes wel, maar de kleine niet. Het lengte borsteltje is kleiner van formaat en heeft dunnere haartjes die mijn tussenliggende wimpers goed pakken. 

De eerste foto is zonder mascara, tweede foto met het volume borsteltje en de laatste foto ook met het lengte borsteltje. Ik heb beide borsteltjes twee keer gebruikt. Op de tweede foto is te zien dat mijn wimpers iets voller en mooi uit elkaar geborsteld zijn. Niet heel overtuigend als je het aan mij vraagt. 

Gelukkig is er nog het lengte borsteltje, die me wel heel blij maakt. Het kleine borsteltje pakt mijn kleine wimpers ook mee. Dat laatste borsteltje doet het hem dus echt, want mijn wimpers zijn langer en gekrulder. Het resultaat kan ermee door, maar is wel op het randje qua spinnepoten. 

Gedurende de dag merk ik dat het effect van de mascara niet minder wordt en dus goed bestand is tegen wind en regen. Na een tijdje gaan mijn wimpers wel een beetje aan elkaar plakken, maar dat neem ik maar voor lief.  

Dit is de eerste mascara van Rimmel waar ik gematigd enthousiast over ben. Een prima mascara, maar het effect is me wat tegengevallen en het gevaar van de spinnepoten ligt op de loer. Het volume borsteltje doet het hem niet, alleen het lengte borsteltje vind ik fijn. Ik ben tevreden, maar voor de toch wel hoge prijs zal ik hem jammer genoeg niet opnieuw kopen. 


De Rimmel Glam'Eyes Day 2 Night Mascara is te koop bij diverse drogisterijen voor € 12,99. 


Lots of love,
Sofie