Home | Over mij | Contact

Mijn favoriete haarproducten voor de zomer

zondag 14 juli 2013

Deze zomer heb ik vier absolute musthave haarproducten die ik graag met jullie wil delen. In de zomer gebruik ik niet belachelijk veel producten voor mijn haar, omdat ik daar niet van hou en dat ook niet nodig heb. Toch zijn deze producten echt onmisbaar bij zonnig weer waarbij ik veel zwem en feestjes heb die het nodige van je haar vergen. 




Deze twee producten van de L'Oréal Solar Sublime lijn zijn echt geweldig voor de zomer. Het is een shampoo en haarmasker. Beide producten ruiken heerlijk fris naar sinaasappel met een vleugje banaan. 

Ze zijn perfect voor zonnig weer als je veel in het water bent. Het beschermt tegen uitdroging en verwijdert zout- en chloorresten. De haarvezels die door de zon zijn aangetast worden hersteld. Het is verrijkt met mexoryl S.O uv-protect, dat is een uv- filter om het haar bij blootstelling aan de zon tegen het licht te beschermen. 

Ik heb gemerkt dat mijn haar na gebruik heel zacht en luchtig is. Door zwemwater wordt mijn haar altijd stroef en droog, maar door gebruik van de shampoo en haarmasker is dat niet meer het geval. Mijn lokken glanzen als nooit tevoren. De shampoo kost € 7,90 en het haarmasker € 10,40. De producten zijn niet bij de drogisterij, maar wel online en bij kappers te koop. 

De Andrelon Get The Volume Mousse geeft mijn haar net even dat extra tikkeltje volume. De mousse zorgt niet voor heel veel extra stevigheid, maar dat hoeft voor mij ook niet. Dit is net wat ik op een bad hair day nodig heb. 

In de zomer gebruik ik vaker stylingtools omdat er meer feestjes zijn. Deze mousse helpt goed tegen de hitte van föhns en stylingtools te beschermen. De mousse lijkt qua substantie op slagroom en het fijne is dat je daardoor nooit te veel in een keer gebruikt. Te koop in de drogisterij voor € 4,99. 

Deze haarspray houdt mijn haar stevig in model zonder dat het er kunstmatig uitziet of echt helemaal stijf wordt. Als ik de Got2b Rockin'It lak heb gebruikt, krijg ik regelmatig opmerkingen dat ik zo'n lekkere parfum op heb. Dit is grappig genoeg juist de haarlak mensen ruiken en mijn parfum overtreft. De geur is heel fruitig en zomers. De haarspray is in drogisterijen en online verkrijgbaar voor rond de € 7,00. 


Welk haarproduct is voor jou onmisbaar deze zomer?

Lots of love,
Sofie