Home | Over mij | Contact

Garnier Body Ultimate Beauty Oil

donderdag 27 juni 2013

Olies voor het lichaam is niet wat ik heel snel gebruik. Ik vind het vaak te dun en te vettig waardoor mijn huid heel vervelend aanvoelt. Ik besloot de Garnier Body Ultimate Beauty Oil toch een kans te geven, en met succes!



De olie zit in een druppelvormige, oranje gekleurde fles met spuitdop. Het formaat is heel fijn om zo in je tas te stoppen. De olie zegt de huid te voeden, verbeteren, verzachten, versterken en te beschermen.  Het belooft een satijnachtig gevoel aan de huid te geven en oneffenheden glad te strijken. 

De geur ruikt heerlijk, maar vind ik vrij lastig te beschrijven. Er zit Argan, Macademia, Amandel en roos in. De combinatie van deze ingrediënten zorgt voor een frisse en kruidige geur. 


Een enkele keer spuiten is genoeg voor mijn onderarmen, veel heb je er dus niet van nodig. Twee keer spuiten is bij mij al echt te veel, waardoor er een dun laagje op de huid achterblijft en het intrekken langer duurt. 



Mijn hand met een spuitje van de olie en op de tweede foto is mijn arm ermee ingesmeerd. De beauty olie trekt snel in en laat geen vettig laagje achter. Het spul in ontzettend duurzaam, want er is heel weinig nodig om een groot deel van je huid ermee in te smeren. Mijn droge huid is binnen no-time weer heerlijk gevoed en voelt zacht en glad aan. 

Misschien is dit wel de eerste én de laatste olie die ik ooit gebruik, want deze van Garnier Body vind ik zo fijn. De olie is ook heel goed te gebruiken voor massages en ik heb gemerkt dat het helemaal geen sporen op de kleding achterlaat. Ideaal om te gebruiken als je weinig tijd hebt, maar toch nog snel een zachte huid wil hebben. 

De Garnier Body Ultimate Beauty Oil is bij verschillende drogisterijen te koop voor € 5,99. 


Wat vind jij van olies voor het lichaam?

Lots of love,
Sofie