Home | Over mij | Contact

NOTD | Milani 509 HD Holographic

vrijdag 10 mei 2013

Milani was voor mij een onbekend merk. Ik kende het eigenlijk alleen van de prachtige baked blushes die ik op blogs voorbij heb zien komen. Op de Beautygloss Party zag ik deze nagellak in mijn ooghoeken heel alleen tussen de make-up staan. Nieuwsgierig als ik ben heb ik hem gelijk gekocht. 




Bij normaal licht heeft '509 HD' een vlakke, zilvere kleur. Enigszins teleurstellend vind ik. De metallic afwerking is niet aan mij besteedt. 


Eenmaal in de zon is dit wat je ziet. Een prachtige holografisch effect. Wat een verschil kan licht toch maken! Mijn nagels schitteren in de zon. Zoveel glitters bij elkaar, i love it!

Als je haast heb, is dit niet een nagellak waar je voor moet kiezen. Na zorgvuldig lakken en twee lagen is dit het resultaat. De nagellak lakt fijn. De stroperigheid valt erg mee als ik het vergelijk met andere glitter nagellakken. 


Met vlak licht vind ik het metallic effect jammer, maar de lak is prachtig als de zon erop schijnt. De nagellak blijft voor mijn doen verassend lang zitten met een laagje topcoat. Na vijf dagen gaat het pas chippen. Het holografische effect vind ik helemaal geweldig. Met '509 HD Holographic' kan ik uren naar mijn nagels staren :-)

Zou jij '509 HD' op je nagels dragen? 

Lots of love,
Sofie