Home | Over mij | Contact

Laat het zonnetje maar schijnen!

woensdag 17 april 2013

Als het zonnetje weer eindelijk na al die donkere maanden gaat schijnen, hoef ik me geen zorgen meer te maken. Mijn nieuwe zonnebril is namelijk al in the pocket. Een design waar ik niet zo snel voor zou kiezen, maar daarom ben ik er des te blijer mee dat hij mij staat.  Let the summer begin! 




Normaal kies ik altijd veilig voor zwarte Ray Ban modellen. Het is misschien saai, maar dat model staat mij altijd. Ik heb een klein hoofd, dus voor deze zonnebril had ik nooit gekozen. Dit keer heb ik besloten om voor een groot model te gaan mét kleur. 


De kleur viel mij meteen op: zalmroze, i love it!  Het model is vrij groot, maar gelukkig verdwijnt mijn gezicht er niet onder. Het design is eenvoudig maar vrouwelijk. Op de webshop stond beschreven dat deze zonnebril geschikt is voor een vierkante gezichtsvorm. Ik heb een meer ovaal gezicht en daar vind ik hem ook leuk bij staan. 


Ik heb dit model op Sunglasses Shop gekocht. Een zonnebril via internet kopen... Het blijft tricky. Zeker met de grote keus die ze in de webshop hebben, was kiezen nog helemaal niet zo makkelijk. Binnen drie dagen lag de zonnebril goed verpakt op mijn deurmat. 




De SXUC Wave Zalm 1235 is te koop voor €21,00 op Sunglassesshop


Heb jij al een zonnebril voor deze zomer in huis?


Lots of love, 
Sofie

Dit artikel bevat producten die door een merk of bedrijf zijn toegezonden.