Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #8

dinsdag 2 april 2013

Dit keer alleen mijn Instagram foto's van het afgelopen paasweekend. De afgelopen weken heb ik niet zo heel veel foto's genomen, maar met Pasen des te meer. Ik heb Pasen nog nooit zo uitgebreid gevierd, dus ik dacht dat het wel leuk is om deze foto's met jullie te delen. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.



De make-up look die ik op eerste paas dag droeg. 


Julian en ik hebben zaterdag een bezoekje aan Madame Tussauds gebracht. We waren er allebei nog nooit geweest en hadden niet verwacht dat het zo leuk was! Julian wilde wel met iedereen op de foto poseren.



Ik met Robbie Williams. Als ik deze foto bekijk, schrik ik best een beetje haha. Het ziet er toch best 'echt' uit zo? 




Michael stond niet op de plek waar hij hoorde te staan, dus ik vond dat echt een teleurstelling want ik dacht dat hij helemaal weggehaald was. Gelukkig stond mijn held er toch, maar dan meer aan het eind. 



Die avond zijn we uiteten gegaan bij Boelies. Dit restaurant in Amersfoort heeft echt heerlijke kleine hapjes. We hadden zo veel zin in zoetigheid dat we na twee koude gerechtjes vooral desserts gegeten hebben. Je ziet van links naar rechts zalm in een krokant korstje, rabarber citroen mousse met koek deeg, pruimenyoghurt met geroosterde nootjes en brownie. Op de grote foto een paastuintje met eetbare bloemen, super lekker! 




De volgende ochtend ging ik paas brunchen bij mijn schoonfamilie. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit zoveel etentjes achter elkaar heb gehad.  Mijn schoonfamilie maakt altijd heerlijke dingen, zoals deze schattige roze cupcakes. 



Mijn moeder had voor het eerst sinds een paar jaar weer paaseieren verstopt. We maakten er echt een soort competitie van. Had ik van tevoren nog best een goed gevoel dat ik de meeste eieren zou vinden, achteraf bleek ik het minste eieren te hebben gevonden. Gelukkig werd alles eerlijk onder iedereen verdeeld :-)


Lekker aan het paasontbijt, yum! 


Het mooie uitzicht over Amsterdam. 

Hoe heb jij Pasen gevierd? 

Lots of love, 
Sofie