Home | Over mij | Contact

De Glossybox van maart

zaterdag 6 april 2013

Oh oh oh, werd de Glossybox vorige maand gewoon op tijd geleverd, was 'ie nu weer lekker laat. Buh! Toch heb ik nog niet mijn abonnement stopgezet. Ik besloot dat ik nog geen afscheid van de Glossybox kan nemen toen ik de inhoud van deze maand zag. Benieuwd naar de inhoud deze keer? Lees dan verder. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 



Deze maand is het thema Bio-Tiful. Nu de lente weer voor de deur staat, is het bij uitstek de periode om 'groen' te denken. De natuur heeft ons immers veel mooist te bieden, ook op het gebied van cosmetica. Glossybox is daarom deze maand gevuld met vijf beautyproducten gebaseerd op het beste uit de natuur. Het magazine zit er deze maand niet bij, want dat is natuurlijk niet eco vriendelijk genoeg. 

Als extraatje zit er een theezakje van Tea Forte in. Ik heb de Lemon Sorbetti gekregen. Dit thee merk is favoriet van Oprah Winfrey. Ik ben niet zo gek op fruit thee, maar deze ga ik zeker uitproberen!



Lush Lemony Flutter - De Lemony Flutter. nagelriemcreme is een van de best verkochte producten van LUSH. De voedende ingredienten zoals avocado, lijnzaadolie, bijenwas en een vleugje citroen,  zorgen ervoor dat je nagels en nagelriemen zacht en soepel worden. 
Dit kleine blikje maakt me heel erg happy! Ik heb al zoveel goeds gehoord over de Lemony Flutter, maar omdat ik liever badproducten bij Lush koop, heb ik dit nog nooit uitgeprobeerd. De Lemony Flutter ruikt echt heerlijk fris naar citroen. Het blikje heeft een fijn formaat om mee te nemen. 



The Body Shop - Shea Body Butter. De Shea Body Butter is een hydraterende, verzorgende en romige bodycrème voor alle huidtypen, maar vooral geschikt voor de droge huid. €6,00 voor 50 ml. 
Met body butters van TBS zit je bij mij altijd goed. Ze zijn heerlijk dik en voedend, echt een product wat je met veel plezier gebruikt. Deze body butter ruikt heel subtiel en daar houd ik wel van. Ik ben niet zo gek op hele bloemige geuren. 



AHAVA - Mineral Botanics Velvet Cream Wash. De natuurlijke ingrediënten lotusbloem en kastanje in deze SLS-vrije cream bodywash, voeden de huid en zorgen voor een kalmerende sensatie. € 20,95 voor 500 ml
Deze bodywash is eigenlijk het enige product dat me totaal niet aanspreekt. De bodywash heeft een waterige, doorzichtige substantie. Ik hou op zich wel van lotus en kastanje, maar van deze geur wordt ik niet blij. Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, maar het ruikt gewoon te zoet voor mij. 



GINKEL'S - Summer Care Day Cream. Deze plantaardige dagcrème met 4-voudige werking, beschermt tegen de zon, hydrateert de huid, gaat huidveroudering tegen en zorgt voor een gezonde tint. €14,95 voor 50 ml. 
Ik ben helemaal niet bekend met het merk Ginkel's, maar wat deze dagcrème zegt te doen klinkt veelbelovend! Ik had eigenlijk een donkere crème verwacht, maar het is wit van kleur. De crème voelt niet heel dik aan en trekt snel in. 



Da Vinci Cosmetics - Shimmer Eye Shadow. Deze veelzijdige mineralen poeder kan gebruikt worden als oogschaduw, highlighter, maar kan ook met een foundation of lipgloss gemengd worden. Met dit product creëer je een stralende look! Fullsize voor €14,00. 
Deze oogschaduw is prachtig gepigmenteerd en heeft een mooie koper tint. Door de kleine glitters zou ik hem niet zo snel mengen met foundation of lipgloss. Als highlighter of oogschaduw ga ik hem zeker gebruiken. 




Wat vind jij van de inhoud van deze maand?

Lots of love, 
Sofie