Home | Over mij | Contact

Bourjois Faux & Fabulous Tatoeages

zaterdag 27 april 2013

Iedereen herinnert zich wel de plakplaatjes van vroeger die je bij kauwgom kreeg. De meisjes van toen zijn nu opgegroeid en mogen zelfs al een echte tattoo laten zetten. Dat hoeft helemaal niet meer, want Bourjois heeft voor haar 150 jarig jubileum de Faux & Fabulous tatoeages op de markt gebracht. Hippe en vrolijke plakplaatjes speciaal voor de zomer. 






De 'Chic Mademoiselle' versie heeft een mooie afwisseling tussen teksten, stoerdere en echte meisjes patronen. Op het eerste blad staan vooral kleur plaatjes met bloesemtakken, vogels en veren. Er is een blad met meer symbolen, sleutels en ringen. Op het achterste blad staan teksten zoals 'baby doll', 'all or nothing' en armbanden. 


Het infinity teken, je kan er niet meer omheen. De laatste tijd is het een hele populaire tatoeage onder meisjes. Ik ben er ook fan van. Een teken dat simpel, maar treffend is en een betekenis heeft. Ideaal voor kleinere plekken zoals vingers waar hij heel tof staat. 


De gekleurde veer was gelijk al mijn favoriet. Wauw, wat is 'ie mooi. Het patroon is heel lief en de kleuren zijn prachtig. Op de foto is de scheiding tussen mijn huid en de tattoo heel zichtbaar, maar dit trekt weg. 


De teksten die erbij zitten zijn eigenlijk helemaal niet mijn ding. 'Make the most of every moment' vind ik de mooiste tekst. Het patroon is een beetje gebogen, dus ideaal voor zulke plekken als deze. 


Na een halve middag en avond zitten twee van de drie 'plakplaatjes' nog mooi op mijn huid. Het infinity teken werd al na een uur lelijk, maar dat is ook logisch op een constant bewegende plek. De volgende ochtend zitten ze er nog steeds op na een douche. Met oogmake-up remover is alles er goed af te halen. 



Ik vind de Faux & Fabulous Tatoeages helemaal leuk! Net zoals echte tatoeages werkt dit ook verslavend. Heel handig als je denkt om een tatoeage te nemen, maar niet zeker weet of het echt wel iets voor jou is. 


De Bourjois Faux & Fabulous Tattoos zijn verkrijgbaar bij drogisterijen en kosten €9,99 per drie vellen. 

Wat vind jij van deze neppe tatoeages: tof of helemaal niets? 

Lots of love,
Sofie