Home | Over mij | Contact

Just a short message...

woensdag 13 februari 2013



Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.



Hoi iedereen!

Zoals sommigen misschien wel weten ben ik in februari met een nieuwe opleiding gestart. Hierdoor ga ik weer fulltime naar school en werk ik twee dagen per week in de zorg. Ik wil het eerste jaar in een halfjaar afronden, dus ik moet dubbel zoveel werk doen en maak soms schooldagen tot 6 uur. Voorheen had ik veel meer tijd om te bloggen, maar jammer genoeg merk dat dat me niet meer altijd lukt en bovendien ook veel stress oplevert. Ik moet ook echt aan mijn gezondheid denken. Daarom kan ik niet meer beloven dat er elke dag een artikel online komt, ik probeer het wel,  maar mijn school heeft de prioriteit. Waarschijnlijk zal er twee dagen per week niets online komen. Ik beloof wel dat de artikelen kwalitatief gewoon hetzelfde blijven. Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben. 

Ik zag gister trouwens dat ik in twee maanden 100 Bloglovin' volgers heb behaald, wauw! Erg bedankt hiervoor! Daarom binnenkort een leuke winactie :) 

Lots of love,
Sofie