Home | Over mij | Contact

Mijn 6 favoriete ear cuffs

zondag 20 januari 2013

Sinds ear cuffs een trend zijn, ben ik helemaal gek op deze oorsieraden. Sinds een paar maanden kan ik de verleiding bijna niet weerstaan als ik er weer eentje tegenkom. Ik wil al best lang een gaatje aan de bovenkant van mijn oor, alleen zie ik erg tegen het piercen op. Een ear cuff is voor mij dus echt de ideale oplossing. In dit artikel mijn 6 favoriete ear cuffs en hoe ik ze combineer. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.




Ik draag eigenlijk nauwelijks gouden oorbellen, maar dit model vind ik erg leuk. Ik draag het liefst dit soort ear cuffs waarbij je geen gaatje nodig hebt. Ik vind ze fijner zitten en ze zijn leuk te combineren met andere oorbellen. Ik heb hem gekocht bij New Look voor ongeveer € 3,50. 


Dit is een ear cuff waarbij je wel een gaatje nodig hebt. Het is niet helemaal goed zichtbaar, maar aan het ringetje zit een vogel. Toen ik deze ear cuff zag, was ik gelijk verkocht. Ik vind het zo'n schattig en leuk model. Ik heb deze gekocht op Ebay voor € 6,00.


Dit model draag ik niet zo vaak, want ik vind de zwarte kleur moeilijk te combineren. Toch behoort deze zeker tot mijn favorieten als ik een stoere outfit draag met bijvoorbeeld bikerboots. Ik combineer deze ear cuff met de stud oorbel van Primark. Dit model heb ik gekocht bij de H&M voor € 1,50. 


Dit is eigenlijk mijn meest basic ear cuff. Hij is makkelijk te combineren met een wat drukkere outfit. Er zit een blauw en oranje kraal in het midden van het kettinkje. Bij dit model zit er wel een grotere ring aan, die je erg stevig moet dichtdrukken. Hierdoor gaat mijn oor jammer genoeg wel snel pijn doen. Gekocht bij de SIX, voor rond de € 3,50. 


Deze wing ear cuff combineer ik met de peace sign oorbel. Oh, ik hou zoveel van wings, ik ben erg gek op! Dit is een van mijn meest gedragen ear cuffs. Bij dit model zie je vaak mensen een beetje nieuwsgierig kijken, omdat ze niet goed kunnen thuisbrengen wat het is. Ik zie ze dan echt kijken met een blik van 'wat bungelt er nou aan haar oor..?'. Dit komt omdat de wing soms een beetje achter mijn oor verdwijnt. Gekocht bij H&M voor € 1,50. 


Dit model draag ik niet heel vaak, want hij is vrij onhandig. De blaadjes zijn zwaar en en het ringetje is klein waardoor het snel zakt. Erg jammer, want ik vind dit een leuke ear cuff die vrij opvallend is, maar niet té. Gekocht op Ebay voor € 4,50. 

Wat vinden jullie van Earcuffs?

Lots of love,
Sofie