Home | Over mij | Contact

Bourjois Magic Nail Polish Remover

dinsdag 15 januari 2013

Wie vind nagellak verwijderen een fijn klusje? Ik niet in ieder geval, het staat zelfs bovenaan op mijn lijstje van de vervelendste beauty klusjes. Het geknoei altijd met de nagellak remover en de irritant pluizende watjes. Bourjois heeft een handig systeem hiervoor bedacht: de Magic Nail polish Remover. Een flacon met sponsje waarin nagellakremover zit. Benieuwd naar de werking? Lees dan verder. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen.





De flacon is fel roze, i like! Het valt lekker op naast alle witte nagellakremovers in mijn kast. Het heeft een handig formaat, niet lang, zoals de meeste removers, maar klein en breed. Het systeem werkt als volgt: dip elke vinger een voor een in het sponsje, de vinger een paar seconden draaien (1 seconde is iets te optimistisch) en de nagellak is verwijdert. Hiervoor heb je dus niets anders nodig dan deze flacon. 


De binnenkant van de remover. Als je goed kijkt zie je een klein gaatje in het midden. Hierin stop je je nagel. Het gaatje lijkt klein, maar het rekt mee met de grootte van je vinger. Je vinger hoef je er niet heel ver in te stoppen voordat het nagellak weghaalt, de remover doet zijn werk al aan het begin van de opening. Super fijn!


Het resultaat na gebruik van de nagellak remover. Hiervoor was ik nog een beetje sceptisch, maar het systeem werkt erg goed en snel! Good to know; de nagellak heb ik met 4 lagen aangebracht, dus vrij dik. Ik heb drie seconden per vinger gedaan. Als je nagellak met een 'normale' laag aanbrengt, gaat alles er moeiteloos binnen 3 seconden af. Ik heb een beetje verkleurde nagels, sorry voor het lelijke gezicht!


Er zit geen aceton in de remover, dat is een groot pluspunt. Toen ik in de flacon rook viel ik zowat flauw door de sterke geur. Na gebruik roken mijn nagels gelukkig heerlijk naar rood fruit met een vleugje vanille. Geen spoortje chemische geur meer te ontdekken! 

Ik ben echt lovend over de Magic Nail Polish Remover, wat een fijn product! Ik hoef geen tijd meer uit te trekken om mijn nagellak te verwijderen. Nu duurt het hooguit 3 minuten en mijn nagels zijn vrij van nagellak. Een ideaal product voor iemand die geen zin heeft om veel tijd te besteden aan het verwijderen van nagellak en van lekker geurende nagels houdt. De remover is wel wat prijziger dan de doorsnee nagellak remover, maar dat is het zeker waard!

De Bourjois Magic Nail Polish Remover (75 ml) kost € 7,99 en is verkrijgbaar bij diverse drogisterijen. 

Lots of love,
Sofie