Home | Over mij | Contact

Victoria Secret Amber Romance

donderdag 9 juli 2015

In de zomer is het lekker om een fragrance mist te dragen. Het is net wat luchtiger en voelt fijner aan met de warmte. Amber Romance van Victoria Secret is daar een heerlijke geur voor. 



De fragrance mist zit in een langwerpige flacon van 250 ml. Ik heb de geur nu al een tijdje in gebruik. Door de plastic flacon doet het wat goedkoop aan, wat ik wel jammer vind. Ik ben namelijk gek op mooie parfumflesjes. De vrolijke oranje kleur en gouden details maakt veel goed.


Als je wat zachtere zoete geuren gewend bent, is dit misschien even wennen. Op de huid valt de zoetheid erg mee, omdat het een body mist is.

De geur is echt voor liefhebbers van zoet met pit, maar met een warme en kruidige ondertoon. Er zit kalmerende aloë vera en kamille in. Op mijn huid voelt Amber Romance fijn aan. Het plakt en irriteert niet. Het is tevens een aanrader om de geur eens op je kleding in plaats van je huid te spuiten.


Een hele dag blijft Amber Romance niet hangen, maar zeker wel 4 uur lang. Persoonlijk vind ik dat een prima duur. 



Alcohol staat erg hoog op de ingrediëntenlijst. Een minpunt als je een gevoelige huid hebt. Mijn snel gevoelige huid heeft gelukkig geen problemen met deze fragrance mist. Een heerlijke geur die je niet zomaar kan laten liggen! 

Lots of love,
Sofie