Home | Over mij | Contact

Blauwe mascara van Makeup Academy

maandag 11 mei 2015

Ik stap niet snel uit mijn comfort zone wat betreft opvallende kleuren voor mijn ogen. Ik hou het liever bij zachte kleuren en aardetinten. Om die reden heb ik ook nooit echt interesse gehad voor gekleurde mascara's. Maar toen ik van de week deze mascara (shade 3) van Makeup Academy zag, vond ik deze kleur zo mooi dat ik hem toch heb gekocht. 

De mascara zit in een blauwe huls met zwarte dop, lekker herkenbaar en strak. Het borsteltje is licht gebogen en heeft kleine, zachte haartjes. Ik was een beetje sceptisch over of dit type borsteltje wel goed mijn wimper pakt, maar dat is geen probleem. 

Mijn wimpers worden goed gesepareerd door deze mascara. Het volume is prima, maar niet echt bijzonder. Als het een zwarte mascara geweest zou zijn, had ik dit te weinig volume gevonden. Maar voor deze opvallende kleur is het te doen.

Ik vind de kleur wel gaaf bij mijn kleur ogen staan. MUA verkoopt ook nog een donkerder blauwe en een aqua groene kleur, maar deze kleur sprong er voor mij uit en ik ben blij dat ik de keuze voor deze tint heb gemaakt. 

Ik heb de look verder heel natural gehouden, omdat ik het jammer vind als de aandacht wegvalt. Het is wel wennen vind ik, zo'n andere en opvallende kleur mascara. Het geeft me wel een beetje een 'foute nepwimpers' gevoel, maar het is een kwestie van wennen. 


MUA mascara Shade 3 is te koop voor € 1,25 (!) op de webshop en bij Kruidvat. 

Draag jij weleens gekleurde mascara en zo ja, welke kleur? 

Lots of love,
Sofie