Home | Over mij | Contact

Besteld - Hoesjes voor mijn nieuwe iPhone

dinsdag 21 april 2015

Mijn nieuwe mobiel, de iPhone 6S Zilver, is besteld en daar moeten natuurlijk nieuwe hoesjes voor worden aangeschaft! Ik had al een tijdje niet meer op Mini In The Box gekeken, maar besloot er toch weer wat te bestellen. De webshop heeft me namelijk nog nooit teleurgesteld op het gebied van telefoonhoesjes.



1. Ik houd van leeuwen. Het is een krachtig dier en daarnaast mijn sterrenbeeld. 2. Bloemen zijn een van de meest voorkomende prints op hoesjes. Zo moeilijk om dan de allerleukste eruit te kiezen. Deze sprak me gelijk aan door de romantische stijl en zachte kleuren. 


1. Lekker simpel, een blauw hoesje met witte sterren. 2. Olifantjes met aztec. 

1. Ik ben erg benieuwd naar dit hoesje, omdat het 3D is en er veelbelovend uitziet op de foto. Ik hoop dat de rozen mooi overkomen en duidelijk zichtbaar zijn. 2. Een vuist met het vrouwenteken. Vrouwen power! Dat was gelijk mijn gedachte bij het zien van dit hoesje. Het is wat drukker en kleurrijker, maar ook stoer. 

Alle hoesjes kosten onder de € 2,30. Klik op de nummers om naar het desbetreffende hoesje te gaan. Met de verzending erbij heb ik in totaal € 12,90 betaald.


Welk hoesje zit er nu om jouw mobiel? 


Lots of love,
Sofie