Home | Over mij | Contact

Claire's nagellakken 741 en 115

vrijdag 13 juni 2014

Vorig jaar in de zomervakantie kocht ik in Frankrijk deze twee bijzondere nagellakken. Nog nooit had ik make-up van Claire's gekocht, laat staan nagellak. Ik was er heel benieuwd naar, maar verwachtte er ook niet te veel van. Een jaar verder is het echt tijd om aan jullie te laten zien hoe mooi en bijzonder ze zijn!


Claire's maakt geen gebruik van namen, maar cijfert hun producten. Lak '741' is een parelmoer kleur met hele kleine glitters. Mijn camera pakt ze niet, maar de glittertjes zijn leuk als de zon erop schijnt. De tint is heel crème, zeker als je handen wat gebruind zijn door de zon staat hij prachtig. De dekking is met twee laagjes prima. 

Nagellak '115' is wat mij betreft bijzonder; ik heb nog steeds geen lak van een ander merk kunnen vinden die op deze lijkt. In het potje is het al zichtbaar dat het een nagellak is met een paarse kleur, veel glitters en een prachtige holo. Met een schuine lichtinval krijgt de paarse kleur een geel gouden gloed. Pretty! 


De substantie van beide lakken is dun en had voor mij wat dikker mogen zijn. Dit kan er trouwens ook aan liggen dat ze al best lang staan en lang in de warmte hebben gelegen (Frankrijk). De kwastjes zijn net zoals de potjes klein, maar fijn. Chippen doen ze niet snel, zeker niet met een goede topcoat. Ik ben onverwacht blij met deze twee mooierds! 


Koop jij graag nagellak uit het buitenland?

Lots of love,
Sofie