Home | Over mij | Contact

Wishlist | Kleding van ICHI

vrijdag 23 mei 2014

Tijdens een kijkje op de webshop Nummer Zestien, kwam ik het leuke merk ICHI dameskleding tegen. Ik had echt nog nooit van dit merk gekocht, maar de kleding die ze hebben is ontzettend leuk en gevarieerd. Ik heb een paar items op mijn wishlist gezet. Achteraf is er iets meer op de wishlist gekomen dan ik had gewild (oeps), maar ja, dat heb je met een nieuw ontdekt merk. 




Vooral de tops/blouses van ICHI in lichte- en crème kleur spreken me erg aan. Normaal gesproken ben ik meer van de fellere kleuren, maar bij deze items vond ik de zachte kleuren juist erg mooi. De eerste blouse is leuk om te dragen over een legging tijdens warm weer. De grijze top met kant is handig voor erbij en het t-shirt met kraaltjes en pailletten voor gelegenheden waar ik netjes gekleed moet zijn. 

Dit jurkje met print is qua motief wat druk, maar dat maakt hem des te vrolijker. Ook handig: het heeft een imitatieleren koordje om meer taille te creëren. Van denim shorts kan je geen genoeg hebben deze zomer!
Dit t-shirt heeft een lief roze kleur met een stoere wolf. Ik vind de combinatie van lief en stoer wel tof! De print is van strass steentjes en de achterzijde valt iets langer. De witte blouse vind ik prachtig en staat chique. Het borduur op de kraag is een leuk accent. 






















Lichte broeken zijn een musthave! De losse broek met streepdessin lijkt me heel fijn zitten. De middelste broek is eigenlijk niet een type broek wat ik snel zou kopen, maar ik vind het toch wel een mooi model. De zwarte broek is fijn baggy en zit lekker losjes voor dagen dat het warm is.

*Klik op de roze linkjes om naar het desbetreffende item te gaan


Had jij al eens van ICHI kleding gehoord?

Lots of love,
Sofie