Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #21

maandag 3 maart 2014

Deze week: weer naar school na een korte vakantie, op wolkjes lopen, steeds beter leren ontspannen met Yoga, met de hond wandelen, de legendarische vegetarische burger van Mac Donald's na zoveel jaar eindelijk proeven en meer. Neem een kijkje in mijn leven!


Gezellige middag met Samira! Eerst wat gedronken met lekkere appeltaart en huisgemaakte bonbons en toen de stad in. Het viel ons op dat alle winkels een beetje tegenvielen, zelfs bij de nieuwe collectie van H&M en Zara vonden we niets leuks. Beide hebben we uiteindelijk wel wat gekocht. 

Nu ik al best veel ben aangekomen en steeds meer richting gezond ga, merk ik dat mijn lichaam een klein beetje sporten weer aan kan. Ik begin de ochtend met flexibiliteit Yoga om weer soepel te worden. Het gaat aardig goed tot nu toe! 

Ik doe steeds meer met havermout en begin er echt een beetje verslaafd aan te raken. Dit keer had ik havermoutkoekjes gebakken met honing, chocolade, kaneel en wat cacao nibs. 

Van de week kreeg ik een massage die ik nog nooit gehad had: een voor mijn voeten! Ik dacht dat ik vaak in de lach zou schieten omdat het kriebelt, maar dat is gelukkig helemaal niet gebeurd. Het was heel fijn en ontspannen. Na dat uurtje liep ik echt op wolken! 

Julian en ik mochten de hond van zijn oma uitlaten. Vroeger was ik heel bang voor honden, maar nu vind ik ze echt super leuk. Deze hond is heel rustig en lief, ik zou best graag een hondje willen. 

Dit ontbijtje bracht me helemaal in de zomerse stemming door de combinatie van oats, honing, amandelen, frambozen en kaneel. mmm! 

Met een vriend bij de Mac in Utrecht eten. Ze hadden voor de eerste keer de vegetarische burger, jippie! Ik vond hem best lekker en smaakvol. Alleen het broodje is altijd zo klef, haha.  

Ik liep in de stad langs deze fake fur jasjes. Ze zijn tof, maar zelf zou ik het niet dragen. Ik denk dat ik er een propje in wordt, ook al vind ik het anderen altijd heel leuk staan. Wat vind jij ervan? 

Dit was mijn lunch het weekend. Ik krijg vaak de vraag waar alles wat ik eet blijft, omdat ik zo langzaam aankom en dun blijf. Mijn stofwisseling is gewoon hoog en dit is ook een typisch gevolg van een jaren lange eetstoornis en ondergewicht. Ik vind het geen probleem om zoveel te kunnen eten, maar ik raak er soms ook heel moe van. 

Oh, dit vind ik leuk! Een speciale tijdelijke Hema outlet winkel met allemaal items die sterk afgeprijsd zijn. 

Hoe was jouw week?

Lots of love,
Sofie