Home | Over mij | Contact

Geshopt | Weekendje Parijs

zaterdag 22 februari 2014

Vorig weekend had ik een paar dagen het rijk alleen, want mijn moeder ging een weekendje naar Parijs! Beide vonden we het niet erg, want we waren er wel aan toe. Gelukkig was het ook niet voor heel lang. Mijn moeder had belooft wat leuke dingetjes in de gigantische winkelmall voor me te kopen. Subtiel had ik hints als 'Kiko en Sephora' gegeven. Ze kwam met leuke items thuis. Benieuwd? Kijk dan verder! 



Allereerst vroeg ik mijn moeder of ze natuurlijk bij Kiko kon gaan kijken, een van mijn favoriete winkels in het buitenland! Ze kocht drie long lasting lip markers in rode tinten: nummer 104, 105 en 106. 

Ik moet zeggen dat ik niet een grote fan ben van lip markers, omdat ze vaak in mijn lip velletjes gaan zitten. Mijn eerste impressie is goed, er komt veel kleur vanaf. De tinten lijken op elkaar, maar zijn toch verschillend. Hier komt zeker een review over online! De markers kosten rond € 5,00 per stuk. 


Tevens kocht ze deze rode, magnetische nagellak van Kiko. Ik had het magneten setje van en een zilveren magnetische lak vorig jaar al een keer gekocht. Het effect is leuk en de magneet werkt goed, maar echt vaak gebruik ik het niet. Toch is de kleur heel mooi en zeker mijn smaak. Hij dekt mooi en ik weet van mijn andere Kiko lakken dat de kwaliteit goed is. De magnetische is gekocht voor € 2,50. 
Ik vind de Nails Inc. Denim Effect nagellak zo tof. Het heeft een spijkerbroeken textuur effect. Ik had er weleens eerder van gehoord, maar mijn moeder wist gelijk dat deze bijzondere lak iets voor mij zou zijn. Jammer genoeg zijn mijn nagels nu nog te kort om het effect goed te zien, maar ik ben heel benieuwd. Alleen het flesje is al een eyecatcher tussen mijn nagellakken. Voor de prijs (€ 17,00, wow) verwacht ik er wel veel van! 

Hoe geniaal zijn touchscreen handschoenen? Voor mij is het de ultieme uitvinding. Ik droeg namelijk eerst geen handschoenen omdat ik graag wilde switchen van muzieknummers. Ik had elke ochtend echt versteende handen, omdat ik muziek toch echt belangrijker vind dan warme handen hebben (misschien ben ik de enige?). Mama vond dit toch wel een beetje vreemd, dus daarom kocht ze dit voor me. Ze zijn dun van stof, maar zitten nog best warm én hij werkt perfect met het touchscreen. De handschoenen kosten € 3,50. 
Uit de uitverkoop van Tally Weijl nam ze dit shirtje mee. Het is trouwens van normaal formaat, maar op de foto is hij opgevouwd. Het heeft een doorschijnende bovenkant van gaas en de rest heeft een blauw met zwart patroon. Het design vind ik wat zweverig, haha. Niet direct een t-shirt wat ik zou kiezen om te kopen, maar na hem gepast te hebben vind ik hem toch wel leuk! Eens een keer iets heel anders. Het t-shirt kostte € 5,00. 

Heb jij weleens in Parijs geshopt?

Lots of love,
Sofie