Home | Over mij | Contact

Aanrader: HYDRO Silk van Wilkinson Sword

vrijdag 7 februari 2014

Een onderwerp wat je eigen nooit op Beauty Sparkles voorbij ziet komen, maar wel degelijk belangrijk is: scheren. Iedere vrouw doet het, en dus is het ook belangrijk om er eens aandacht aan te besteden. Wilkinson Sword heeft een nieuw scheersysteem voor vrouwen, namelijk de HYDRO Silk. Het heeft een serum van sheaboter, waardoor de huid gehydrateerd wordt en het vochtgehalte op peil blijft, waardoor de huid zacht wordt. 



Het geeft een heerlijk gevoel om zijdezachte en gladgeschoren benen te hebben. Jammer genoeg hydrateren scheermesjes je huid nooit. HYDRO Silk belooft dit juist wél te doen, waardoor je tot twee uur erna een zachte huid hebt. Het scheermesje heeft een aqua kleur en het model is klein, maar heeft wel voldoende groep. 

De scheerkop bevat een serum met zee-extracten en sheaboter, dat wordt geactiveerd als het in contact komt met water. Door dit serum wordt elke scheerbeweging het natuurlijke vochtgehalte van de huid aangevuld. Ik vind dit echt een handige uitvinding, want zo sla je twee vliegen in een klap, namelijk scheren en de huid verzorgen met een lotion. 

Het systeem vijf scheermesjes wat zorgt dat scheren snel gaat. De toppen van de mesjes zijn verder zo ontworpen dat je minder last hebt van het onprettige gevoel dat je soms kunt hebben als er aan de haartjes wordt getrokken om te worden afgeschoren. De huidbeschermers zorgen ervoor dat huidirritatie zo goed als mogelijk beperkt wordt. 


Ik was sceptisch, want ik ben erg gehecht aan mijn eigen ladyshaver. Maar, de HYDRO Silk heeft me overtuigd! Hij haalt alle haartjes goed weg en werkt snel. Na het scheren laat hij geen rode bultjes achter, waar ik nog weleens last van heb. Ik mis wel wat grip, doordat ik grotere scheersystemen gewend ben. Het resultaat is een gladde huid die zacht aanvoelt. Met afneembaar mesje en hulpstukje zodat je het op kan hangen in de badkamer. 


De Wilkinson Sword HYDRO Silk is verkrijgbaar bij de drogist en kost € 13,99 voor het scheersysteem (inclusief één mesje) en € 14,99 voor een pakje met drie nieuwe mesjes.

Lots of love,
Sofie